Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gör min med.
Det är framförallt störigt vid altandörren för där försöker den klättra upp på dörren och gnäller om att den har fastnat alternativt att den tror att den håller på att ramla ner istället för att dammsuga normalt. Sjukt störigt och jag kan inte minnas att den gjorde så i börjanJag har en roborock s6 pure.
Om du köper den får du gärna uppdatera hur den hanterar trösklar på den höjden samt i övrigt vad du tyckerNu tror jag att jag har hittat vad jag ska köpa! Tror det blir en Roborock Qrevo edge! Övergav ganska snabbt min tidigare budget, insåg att jag inte skulle få vad jag vill ha med den. Nu har de ganska bra black Friday-rabatter också så tänkte passa på.
Läst ganska mycket på ett annat forum om både Roborock och Dreame och en del verkade rätt missnöjda med supporten på Dreame och att appen inte var riktigt lika bra. Det största pluset för Edgen var dock att den ska klara trösklar på 3-4 cm så jag hoppas det blir bra!![]()
Hur hög är er högsta tröskel?Vi har haft vår Q Revo Edge i snart en vecka. Fungerar bra som väntat. Den har klarat den högre tröskel i vi har bra hittills. Men det gjorde även den äldre Q Revon vi redan hade också.
Vi är väldigt nöjda med båda våra Roborock Q Revo. Den äldre är två är gammal och har fungerat bra men jag har fått tillsätta citronsyra i vattnet då vattendoseringen på mopparna kalkat igen lite men det är knappast robotens fel. Den nya Q Revo Edge har fått ta över nedervåningen som är större och smutsigare och den gamla är nu på den mindre och renare övervåningen.
Vi har haft vår Q Revo Edge i snart en vecka. Fungerar bra som väntat. Den har klarat den högre tröskel i vi har bra hittills. Men det gjorde även den äldre Q Revon vi redan hade också.
Vi är väldigt nöjda med båda våra Roborock Q Revo. Den äldre är två är gammal och har fungerat bra men jag har fått tillsätta citronsyra i vattnet då vattendoseringen på mopparna kalkat igen lite men det är knappast robotens fel. Den nya Q Revo Edge har fått ta över nedervåningen som är större och smutsigare och den gamla är nu på den mindre och renare övervåningen.
Hur hög är er högsta tröskel?![]()
Låter lovande!
Jag läste något om rengöringsmedel i basstationen. Kan man tillsätta typ vanlig såpa eller måste man köpa dyrt från Roborock?
Man måste ha ett anpassat för robotdammsugare. Jag har det dyra från Roborock men det är väldigt drygt. En flaska kommer nog räcka runt 2 år. Vi har moppat 107 kvadrat en gång i veckan då. Numera finns det nog fler sortera att välja på.
Det går att köra utan med bra resultat också. Q Revo Edge fick moppa utan medel igår (första gången jag körde med mopparna på) och det blev bra ändå.
Luktar det gott?Fattar inte varför det inte blivit en större grej med olika dofter.