Hjälp mig välja vad jag ska göra med håret!

Sv: Hjälp mig välja vad jag ska göra med håret!

Har någon mer den sommaren:
Foto2736.jpg

Efter första blekningen var det dock såhär:
IMG_4528kk.jpg

Till hösten/vintern blev det dock såhär:D:
IMG_5045kopia.jpg

sällar mig till resten av skaran och säger att mittenbilden var assnyggt :)

---

Sen en extra fråga till tråden om jag får, jag har rätt lockigt axellångt hår, skulle hombre/dip dye funka även då? Har mest sett det på rakare hår/med lite självfall...

Absolut! Jag tycker personligen att ombre är absolut snyggast på lockigt hår och kortare funkar absolut! Tycker till exempel det här är galet snyggt:

0312-mily-cyrus-ombre-hair-color_bd.jpg

oh! Det där var ju riktigt snyggt!!! Wanna help me?

kl.
Insåg att jag inte skulle kunna få ut det röda ur håret utan att först bleka det tills det ramlade av.. Så det blev ingen ombe, gick på den oranga-färgen istället. Tog två avfärgningar och 1dm av mitt hår (plus 3,5 timmar hos frisören) men blev väldigt nöjd! Innan färgningen men efter avfärgningen konstaterade frisören med kollega: "Ja det här var ju ett intressant utgångsläge.."
Hade ju lila underhår och de informerade mig redan från början om att det inte skulle gå att få jämt på en färgning men jag blev väldigt nöjd med resultatet.

Skaumlrmavbild2013-11-07kl171219_zps3f723ac1.png

BYeQ5RSIgAA3TCIjpg-large_zps077aa995.jpg

(Tog bilden för att illustrera hur jag försöker töja upp mina töjningar så jag kan få ut tunnlarna ur hålen, därav rosa örhängen och ledsen min ;) Men tycker färgen kom fram bra på den.)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt... 2
Svar
27
· Visningar
3 833
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Jag har precis bokat en tid hos frisören om bara några veckor och har redan panik! Hur ska jag klippa mig? :o Googlar som en galning... 2
Svar
32
· Visningar
17 062
Senast: elfi
·
Kropp & Själ Frisörtid bokad på tisdag och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra med färgen på mitt hår. Frisyren är jag hyfsat bestämd... 2
Svar
25
· Visningar
10 698
Senast: DeadSerious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka