Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
sällar mig till resten av skaran och säger att mittenbilden var assnyggt
---
Sen en extra fråga till tråden om jag får, jag har rätt lockigt axellångt hår, skulle hombre/dip dye funka även då? Har mest sett det på rakare hår/med lite självfall...
kl.
Insåg att jag inte skulle kunna få ut det röda ur håret utan att först bleka det tills det ramlade av.. Så det blev ingen ombe, gick på den oranga-färgen istället. Tog två avfärgningar och 1dm av mitt hår (plus 3,5 timmar hos frisören) men blev väldigt nöjd! Innan färgningen men efter avfärgningen konstaterade frisören med kollega: "Ja det här var ju ett intressant utgångsläge.."
Hade ju lila underhår och de informerade mig redan från början om att det inte skulle gå att få jämt på en färgning men jag blev väldigt nöjd med resultatet.
(Tog bilden för att illustrera hur jag försöker töja upp mina töjningar så jag kan få ut tunnlarna ur hålen, därav rosa örhängen och ledsen min Men tycker färgen kom fram bra på den.)
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...