Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Detta är verkligen inte lätt. Min kompis hade altså en häst. Det sägs att hon hette Millinium eller någonting liknande. hon var runt 147-150 hög och brun. (har bilder). Hästen såldes och flaxade runt väldigt väldigt mkt. och hamnade. efter det jag har hört i Danmark eller frankrike. JAG MÅSSTE HITTA HENNE. någon som vet var jag kan leta ? nån som känner någon i danmark eller nån hästhandlare? all hjälp tackar jag för. Minsta lilla tips Hurrar jag för..i övrigt är hon troligtvis korsning mellan travare och något mera. bör vara ca 7 år gammal. Ojoj. detta vill till att ha tur om det ska lyckas.. Men jag hoppas på er Bukare. . . . Hästen stog alltså på kultomtens Ridskola i skövde, och lånades ut till någon Marie osv. . höll koll på vart hästen var och vart den såldes. tills den en dag var borta. vi kan inte hitta henne.. /
Du skulle inte kunna sätta in en bild, så ja får se om jag känner igen henne?
Kanske inte sådär jättetroligt, men beskrivningen stämmer iaf in på några hästar som jag "känner" utan härstamning...
Millinium ja, henne har jag ridit några gånger på den tiden som hon stod på Skövde ridskola . Jag vet att hon kom hit med en hästhandlare. Vart hon hamnade efter att ridskolan sålde henne har jag tyvärr ingen aning om .
Åh. . iaf nån som vet nått. . . .. men jag rider inte på Kulis och har ingen kontakt eller känner nån där så jag kan inte kolla där heller. vet inte ens vart jag ska ringa. men Vet ni nått mer om henne? .. jo ja vet med att hon kom FRÅN en hästhandlare. och tyvär kke hon har hamnat där igen?. har bilder japps :P men vet inte hur ja bifogar dom ;P. .
Hästmänniskan En fjording. :D Mera detaljer vågar jag inte säga just nu. Men har fått OK från sambo, stallägare mm att åka & titta. Känns allt bra så...