Hjälp mig :)

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Jevelin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 827
J

Jevelin

Jag har ridigt i 9 år nu, men jag har inte haft egen häst. Men jag har en häst som ajg tycker är tillräckligt bra för att jag ska kunna tävla galopp på den. Men jag vet inte allt man ska göra för att kunna tävla? Kan någon förklara det för mig. Eftersom jag har velat tävla galopp nästan hela mitt liv :) :)

Sv: Hjälp mig :)

Jevelin skrev:
Jag har ridigt i 9 år nu, men jag har inte haft egen häst. Men jag har en häst som ajg tycker är tillräckligt bra för att jag ska kunna tävla galopp på den. Men jag vet inte allt man ska göra för att kunna tävla? Kan någon förklara det för mig. Eftersom jag har velat tävla galopp nästan hela mitt liv :) :)

Jag antar att det är en ponny? Sök bland trådarna där folk undrar hur snabba deras ponnts bör varaför att kunna tävla, i dessa fionns länktipps. Annars så finns det flera trådar som tar upp just träning av ponnys till galopp.
Lycka till

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: Roheryn
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 722
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?