Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hej jag skulle villja ha så mkt tipps och hjälp som möjligt,
det är så att jag har ett 6årigt varmblog, har haft han ca 2år, han kunde inte gallopera alls när jag fick han, men nu kan han men han kan bara venster galopp och om jag ska fatta höger så tar han bara bettet och sticker, har provat att longera han i höger, men då stegrar han eller bara travar, det är ju så att vi vill ut och tävla i ett div3 lag, och vi går jätte fint i alla gångarter utom i höger galopp. snälla hjälp mig ?
Eftersom han inte tar höger galopp ens i longering i höger varv kan det mycket väl vara en fysisk spärr som behöver utredas. Ta hästen till klinik och gör en undersökning. Förklara problemet, visa longeringen.
Hur är han musklad bak? Kan vara att muskulaturen i vänster bak är mindre än i höger eller som sagt så kan det vara något annat med det benet som gör att han inte orkar komma upp i höger galopp.
Juridik & Ekonomi Sist i världen att lämna in deklarationen..
23.30 såg jag på Facebook att skatteverket påminde om att det var andra maj idag. Hade jag...