fiaskurken

Trådstartare
Angående storlekar i jackor från h**ks, jag har L i vanliga fall men de har ju nummer istället (4, 5, 6 7...) Vad ska man betsälla? Någon som vet? :confused: :confused: :confused:

längst bak i katalogen finns en sån där tabell, den finns säkert på internet också..

enligt den så borde L vara stl 6 om jag fattat det rätt :)

Tabell finns som sagt längst bak i katalogen (även på internet om det är där du beställer)
Men tänk på att alla kläder är unisex om det inte står specifikt dam eller herr. Jag får alltid beställa S istället för M när det gäller tröjor och jackor tex.

cranberry

ps, denna tråd ska nog ligga under ryttarutrustning eg.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 599
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka