Hjelp - wow sadel og montering av paneler på større sete

VivianK

Trådstartare
Jeg har nettopp fått min første wow-sadel i posten. Siden jeg har en hest med kort rygg har jeg kjøpt et par paneler i størrelse 0. Setet er i størrelse 1. Når jeg prøver å montere panelene på sadelen så ser det veldig merkelig ut. Er det noen som har en slik sadel med paneler som er mindre enn setet? Hvordan skal det se ut? Måtte dere ta noen ekstra hull for å få de til å passe? Gleder meg så til å få testet sadelen, og ble litt frustrert når jeg ikke fikk panelene til å passe :(
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
990
Senast: Lobelia
·
Juridik & Ekonomi Er det noen her på Buke som bor i nærheten av Töcksfors som vil hjelpe meg? Jeg kjøpte en jakke på Töcksfors shoppingsenter...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 132
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp