Hm, Annas fågelköp igen..

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 126
T

Tican

Nu börjar jag vela. :crazy:

Nyss hade jag bestämt mig helt o fullt för undulat, men nu vill jag ha en nymf.

Hjälp mig. Vad skulle ni ta, ska köpa två första-fåglar. :) Har inte alltför mycket plats heller.

Dom är ju som roborovskis. Inget å ta i och blir itne tama. Blää. Inge kul å ha fåglar som man inte kan få tama ju.

En undulat och en nymf är väl en trevlig kompromiss? :) :idea: Så blir det.

Kan man ha parakitbur till en undulat o en nymf? :confused:

Undulat - helt klart!

I hela mitt liv har jag bara haft undulater.
Min allra tamaste dog för ganska precis ett år sedan. Pelles hemsida (ska uppdateras)

De är helt underbara djur. Min Pelle var som en lite hund. Gick hellre på golvet och satt på axeln än flög. Var lite utmobbad av de andra fåglarna så han tydde sig till mig, jag var som hans mamma :love:.

jagopelle.jpg

hm. va väl nån som sa att nymfar o undulater kunde bilda ett par???

Du skall ha två av samma art då de inte talar samma språk.

Anledningen till att inte jag har det (G&L) är att jaginte har fått tag på en till Greta, men det är också den enda anledningen.

Tänk dej att du sitter instängd i ett rum med en Kines.

Liknande trådar

Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Bison
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 617
Senast: manda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V