kryptisk 4 Apr 2006 #21 Sv: hö pris Jag betalar 1kr/kg. Fint hö, dock utan analys så det är kanske fel att säga.. Men runda och goa är hästarna iaf.
Sv: hö pris Jag betalar 1kr/kg. Fint hö, dock utan analys så det är kanske fel att säga.. Men runda och goa är hästarna iaf.
B Bellina 4 Apr 2006 #22 Sv: hö pris Det är nog ganska billigt tror jag, vårat hö har kostat 1.50 kr men nu kostar det 2 kr.
D Darbhanga 9 Apr 2006 #24 Sv: hö pris 2,25 kr kostade mitt -analyserat & hemkört (superbra värden). Så det var billigt hö du har.
Sv: hö pris 2,25 kr kostade mitt -analyserat & hemkört (superbra värden). Så det var billigt hö du har.
M mirjada 9 Apr 2006 #25 Sv: hö pris Där jag har min häst(norra stockholm) kostar höet 2,62/kg hemkört. Det är ett kanon hö(analyserat) men jag tycker att det är väldigt dyrt.
Sv: hö pris Där jag har min häst(norra stockholm) kostar höet 2,62/kg hemkört. Det är ett kanon hö(analyserat) men jag tycker att det är väldigt dyrt.
SnigelEffekt 9 Apr 2006 #26 Sv: hö pris Mitt hö kostar 1 kr kg o brukar va kanon, i år va de lite dåligt med protein.......:smirk:
Sv: hö pris Mitt hö kostar 1 kr kg o brukar va kanon, i år va de lite dåligt med protein.......:smirk:
squarepants 9 Apr 2006 #28 Sv: hö pris knapp. vi betalar 1kr/kg för egenskördat mycket bra hö och 1,50kr/kg för hösilage.