Sv: HÖboll

varför inte en vanlig krubba av järnrör som sitter lite högre? :crazy:
eller ramlar det ner för mkt?
fast då äter ju hästen högt.

En häst på ridskolan där jag rider har en blå tunna som är fast skruvad i väggen där hon ska ha sitt hö... Det är typ en blå vatten tunna man kan ha under stupröret för att smala vatten i men hälften så hög.. ;-p
Kankse inte någon förstod något av dte där :angel: Men nån kanske :smirk:

PM'a "Isolde" här på buke, hon hade ett tips i nån gammal Ridsport, där hon hade gjort en hötunna.

fanns på hööks, en boll av metallstänger att hänga upp i boxen, skulle va fullkomligt livsfarligt till min häst, han skulle slita åt ig en tuss bollen flyger iväg kommer tillbaka o smäller till honom i skallen :p
Haha...:rofl: Förlåt, det lät bara så komiskt. Stackars häst. Snacka om "maten anfaller". :crazy: :D

fanns på hööks, en boll av metallstänger att hänga upp i boxen, skulle va fullkomligt livsfarligt till min häst, han skulle slita åt ig en tuss bollen flyger iväg kommer tillbaka o smäller till honom i skallen :p

Den modellen jag såg var helt enkelt av plastade rep så när den inte var fylld med hö så var den inte bollformad längre. Inget att slå sig på men däremot lika stor risk att fastna i som ett hönät.

Den modellen jag såg var helt enkelt av plastade rep så när den inte var fylld med hö så var den inte bollformad längre. Inget att slå sig på men däremot lika stor risk att fastna i som ett hönät.

men den jag kollade på var i metall, totalt livsfarlig :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka