Högskoleprovet

Tack! Verbala delen är jag nöjd med, där hade jag 71 poäng, bättre än jag trodde för jag hade skrivit fel på det orangea pappret.

Hade bara 12 av 24 på DTK, på första provpasset hann jag inte titta alls på den delen.
 
Jag har inte skrivit här i tråden innan, men skrev i alla fall högskoleprovet för första gången i år och lyckades få ihop 1,45 (1,2 på den kvantitativa delen och 1,7 på den verbala delen) i alla fall :) Det är jag jättenöjd med med tanke på att jag inte hade förberett mig alls. Tanken var egentligen att bara gå dit för att lära mig upplägget och sedan skriva en gång till till hösten och satsa på bra resultat då istället :) Det kommer jag nog göra oavsett, men skulle nog klara mig på mina 1,45 för att komma in på den utbildningen jag vill också.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
313
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: Sasse
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Happimess
·
Skola & Jobb Ok. Efter en cancerresa har jag, såklart, börjat klura på vad jag Verkligen vill göra med resten av livet (hur kort/långt det nu blir)...
2
Svar
24
· Visningar
1 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp