Bukefalos 28 år!

Hööks höst och vinter 2013

Sv: Hööks höst och vinter 2013

Jag ska också köpa en sån grimma! Rosa är lite min färg! :p Plus att det är ju kul att köpa något och samtidigt göra bra ifrån sig genom att skicka lite pengar till de som behöver dem :)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Jag var inne på butiken här i stan igår och tänkte köpa en rosa grimma. Tanten innan mig snodde den sista i full... Det verkade inte som att de skulle få in fler heller så det gäller nog att vara snabb om man ska få tag på en rosa bandet-grimma. Min fux fick klara sig utan rosa grimma ytterligare ett tag framöver.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Var på hööks igår och dom hade bara kvar i ponny och cob..
Köpte iallafall det supertjocka vintertäcket från jh collection! På hemsidan står det 500g med 400g hals. Men är inte 500g väldigt mycket?
Har inte sett det på täcken innan.

Iallafall så slipper jag bunkra upp henne med flera lager efter klippning i december :)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

som jag skrivit till dig innan, tror jag det var fast längre bak, är det det som är rosa nu. finns i svart också. jag köpte ett nu för nån v sedan. Finns på sidan 1 av hästtäckena

Och det heter KODIak täcket, inte ZODIAK ;)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Är det någon som har köpt vinterstövlarna Vancouver redan? Jag tänkte köpa ett par vinterridstövlar och fick som ett brev på posten 1000:- i presentkort idag, såg då dessa. Eller som har stövlar med den typen av fodring, om det funkar?
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Jag köpte de där stövlarna i helgen, testred idag. Väldigt varma och sköna så än så länge är jag väldigt nöjd.

En dålig bild (har man ingen som kan ta bild får man göra sitt bästa :D), de är ganska normala i vaden skulle jag säga, mot smala.
420DD1E9-1B72-4883-B1A2-CC246C0B8992-4789-00000896949A3E1C_zps2ac54b82.jpg
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Är det nån som har provat nya jackorna (Libby och softschell varseljackan) och vet hur dom är i storlek samt kvalitet? :)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Går det att plocka av kandarremmen på Munsterkandaret och bruka det som vanligt träns?
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Någon som testat Professional choice boots kopiorna? Hade fina röda.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Nu har jag vart och provat jackorna! :D

Rosa softschell varseljackan var normal/rymlig i storleken, jag kunde ha min vanliga storlek men det fanns ändå lite plats under för en fleecetröja. Så en sån fick följa med mig hem! ;)

Libby CRW-jackan var också rätt normal, men lite trång över axelpartiet på nått vis. Jag gillade den inte, kändes tunn och sladdrig, och jag tyckte den va för kort.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Någon som har Copley täcket? Är det bra?

Blev så :( när det hade sålt slut innan jag hann köpa, min häst ville ju ha ett sånt.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Jag köpte Kodiaktäcket för ett tag sen. Är supernöjd med passform och den jättestora svänsflärpen som göra att det inte kan blåsa in under täcket. Rekommenderas varmt! Hade önskat att de haft ett likadant med 400 gr också.
1382906_10201526304671395_494539316_n.jpg
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Jag har sånna svarta och tycker att de funkar väldigt bra. Sitter bra och snurrar inte.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Funderade länge på färgen men tyckte till slut att det var lite roligare:D.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Jag har ett sådant svart. Men för varmt fortfarande för att användas men jag hoppas på bra passform. Har ett svart/cerist regntäcke med helhals från samma märke och är helnöjd! superbra täcke! ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 022
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
317
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 945
Senast: Anna
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp