Hööks höst och vinter 2013

Sv: Hööks höst och vinter 2013

Fast de kanske inte fått in alla storlekarna ännu? Verkar ju rätt märkligt om de bara ska ha den i 18 tum... Kan man inte ändra bomvidd med koppjärn på den heller, för i så fall finns den ju bara i en bomvidd?
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Det enda jag är riktigt sugen på och har bestämt mig för att köpa är det nya "Aachenträns Comber Claridge House®" :love::d

HELT PERFEKT att rida ut i och äntligen har jag hittat "Dyons groomingträns" i rätt färger, dvs svart & mässing! :d:D

649kr inklusive tyglar är ju rena drömmen! :)

Ah det ska jag absolut köpa till nya pållen! ;) Har en westernuppsättning men "måste" ha en engelsk också och det tränset.. :nailbiting: :up: :love:
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Nån som har köpt Huntertränset och kan säga för-/nackdelar och kan lägga upp en bild...:)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Fasiken vad snyggt et käkbandslösa tränset var!! Så synd att det bara gick i mässing, har ingenting i mässing till min skimmel. Det tränset får mig nästan att vilja köra en mässingsuppsättning också... Kan en flugskimmel ha mässing? :p (Säg jaaa, klart han kan!)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Rätt svar! Nej men, han har ju bruna prickar, då borde han ju klassas som en brun häst = kan ha mässing :p:D

553820_3862036801604_1345383824_n.jpg


[/OT, sorry]
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Ni som har köpt dom plommonlila JH-byxorna: Hur är dom i storleken? :)

Brukar ha 38 i ridbyxor (36 eller 38 i vanliga byxor), men kunde klämma ner mig i ett par 36.
38 var lite för stora i knäna/vaderna (brukar ha problem med det), annars satt de bra upptill.

Väldigt följsamt tyg och skoning, ingen som tar emot fast byxorna sitter tight.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Är det comber du menar eller har det kommit ett nytt?

Comber har funnits ett tag nu. Inte min smak alls, konstig nosgrimma, för breda remma och klumpiga hakar.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

KL

Katalogen finns i alla fall på hemsidan nu för er som inte vill vänta :)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

konstigt, satt och kollade i den precis ju, under "häst" och "stall & hage" finns en lite mindre knapp där det står "katalogen vår 2013", finns den inte för dig?
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

haha, jag är nog lite dum i huvudet, det är ju vår 2013 som ligger på hemsidan, ja. tänkte väl att jag inte såg något nytt. förlåt mig, är nog lite trött... :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 034
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
349
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 993
Senast: Anna
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
329
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp