Hööks höst och vinter 2013

Sv: Hööks höst och vinter 2013

Det har börjat dyka upp lite nya prylar på webben nu.
Men....
Har alltid trott att deras prisfilosofi var att vara billiga....
Inte ens Charlies är så dyra på Acavallos sortiment :(
Bl.a. :(
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Den brukar vara där 00.01 när jag kollat, gäller även kampanjer och sånt.
Sidan brukar dock inte sega...men gör kanske inatt bara för det...


Och nä jag verkar inte ha något liv som sitter uppe bara för att glo i katalogen... :o
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

knapp

Mycket snyggt har kommit upp på hemsidan idag :bump: Ser fram emot denna katalogen, gillar det jag sätt so far ;)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Jag vaka inför vårkatalogen, men efter 00.00 och gick inte hemsidan att öppna ! Hoppas inte det händer ikväll ! :D
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

hittat några fina tröjor och strumpor som jag ska kolla in live.
Hoppas på ett fint lila schabrak :)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Vilka läckra färger! Ser alltid fram emot höstkatalogen bra mycket mer än vårkatalogen just för att färgspektrat på höstsortimentet faller mig mycket mer i smaken än vårens glada kulörer :p det ser väldigt lovande ut så här långt!
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Orkar inte vaka men jag ska till butik imorgon på lunchen. Min kompis som jobbar där sa att de kommer ta fram mycket av det nya imorgon i butik. Var där förra veckan och då fanns inget nytt så de har verkligen hållit på det. Katalogen kommer ju finnas iallafall.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Den brukar alltid komma upp 00.01, fast som tidigare skrivits i tråden så vill jag minnas att när vårkatalogen lades upp så verkade hemsidan krascha eller nått.

Hoppas den inte gör det om 11 min. ;)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Spontant: Mycket rosa och mässingspännen. Men tycker att det verkar finnas en hel del snyggt! Fanns även en hel del i bruna toner, för oss som kör på den lite sobrare linjen.

Tycker det är lite B att kolla på nätet, får mycket bättre känsla när man kan kolla i papperskatalogen. Men nu är den värsta nyfikenheten stillad!
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Wow! Ariat skor och Horseware täcken!

Sen gillar jag en del plagg i JH Collection oc tränset utan käkrem var jättefint!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 034
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
349
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 993
Senast: Anna
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
329
Senast: Törnrosa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp