Hööks Höst/Vinter 2016

Fick inte såå stora ha-begär ändå men nåt brukar få följa med hem ändå när man är där :p

Reagerade dock på ett av de nya tränsen; kopia av PS nosgrimman High jump.Gillade inte ringen vid ganachen dock. Hade vart spännande att jämföra tränsen åt om de är lika fördelaktiga med tanke om "hetsen" kring detta träns dom ändå vart.
 
Senast ändrad:
Plysch schabraket tyckte jag om :) och de orange och lila schabraken
Sen fanns det endel tröjor jag gillar som verkar vara i ett material som inte hår fastnar på så lätt (förhoppningsvis)
Och ridbyxor i lila :heart
 
De lila schabraken är superfina i färgen. Men det är ponnyn som har lila och de verkar bara finnas i full :(

Gillade det blå "Erin" med. Superfin kornblå färg och köpte ett igår.

I butik fanns renskinn btw, men ser inte det på hemsidan (inte kollat katalogen online).

PS inspirerade tränset ska jag klämma på men är skeptisk
 
Åh jag hade hoppats att postis skulle komma med katalogen idag men icket.. :cry:
Jag får nog fuska och kolla online istället...
 
Jag funderar på att åka till någon av butikerna i närheten och kolla lite. Baserat på hemsidan kan följande tänkas vara aktuellt:
Tröjan Ruby till dottern som :love: Mulle :D
Ridbyxorna Zacke till dottern, om det är smal passform.
Ulltäcket Kennedy till C-ponnyn som skulle behöva ett sådant till vintern.
Utetäckena Orion och Phoenix, ett av vardera. Vill inte ha likadana täcken till ponnyerna eftersom det då blir svårt att hålla reda på vilken ponny som har vilket utan att kontrollera storleken.

Utöver det skulle det inte skada med ett regntäcke till C-ponnyn men då antingen med fast hals eller med "rätt" spännen så jag kan använda någon av de befintliga halsarna.
 
Jag gillade
Sarono dressyrschabrak - märkte dock på hemsidan att de råkat förväxla bilderna, dressyrschabraket har allround på bilden och tvärtom.
Elliot dressyrschabrak - ska spana på det gröna i butik och se om jag gillar färgen.
Shefford remont - ska klämmas på i butik.

Sedan nån tjocktröja, men de behöver klämmas på irl de med.
 
Mina favoriter från den här säsongen:

Zamora JH Collection - Byxor
Cordoba Wax JH Collection - Jacka
Leva - Tröja
Winston JH Collection - Tröja
Balis JH Collection - Väst

Damask Basic Fairfield bak+fram - Dressyrskydd
Elliot Gold Medal - Schabrak
Erin Fairfield - Schabrak
Image Fairfield - Schabrak
Legacy II Gold Medal - Schabrak
Miller Fairfield - Schabrak
Mulle Race Fairfield - Schabrak
Saronno JH Collection - Schabrak
Artena JH Collection - Aachenträns
Kilberry Fairfield - Aachenträns
Shefford Fairfield - Remontträns
Fenton Fairfield - Träns (HJ kopian)
 
Jag kikade lite fort bara och såg lite som jag gillar :D

Men Manchesterridbyxor.....
Det hade man ju när man var liten....

Grimman som är en Dyon kopia i grönt gillar jag :love:
Iaf på bild.. kan ju skilja sig i verkligheten dock.
Synd att det inte verkar finnas ridbyxor i samma färg.
Jag vill ha ett par gröna i mjuk grön färg som inte sticker i ögonen.
 
Är det bara jag som tycker att tränset "Fenton" är en kopia på Shape snarare än High jump?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 341
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp