hööks sidepull

panzy

Trådstartare
nån som har???
brukar det inte vara rep över nos i vanliga fall???
är detta typ mildare då???
 
har det itne men tycker att det ser mycket trevligt ut. Tycker att det blir för stelt och skarpt med rep...gillar modellen och tror nog att jag kommer inhandla ett sådant när jag vet vad som kommer att hända med min häst
 
hej på dejj..
sidepull me rep e bäst! mkt hållbarer.. men ja tror att sidepullet från hööks rep bara är överflätat me ett läderband.. så brukar d vara! ETT tips om ni ska köpa sidepull köp då ett från tumbelweed för 500kr. (med enkel rep över nosen( ett skit bta sidepull,, ja har ett sånt till mitt varmblod, funkar toppen! :)
 
Vad menar du? Hur skulle sidepullet på Hööks se ut? De har ju två olika!
Ett med rep över nosen, och ett med läder.

Sjäkv föredrar jag lädernosdelar, då jag sett vad rep kan göra med nosryggar. (i f s i samarbete med hård hand, men ändå)

Sidepull med lädernos är mildare, ja.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
980
Utrustning Finns det några ridstrumpor som håller? De jag brukar köpa går sönder efter ett halvår. Har köpt på GG och Hööks. Equipage tror jag det...
2
Svar
25
· Visningar
1 398
Senast: Shixle
·
Utrustning Behöver ev köpa ny padd och blivit tipsad om foampadd typ ogilvy eller snarlik. Ser att både Börjes och Hööks har nåt liknande, någon...
Svar
7
· Visningar
655
Hundhälsa Min yngsta hund gjorde illa tassen förra veckan, och har sedan dess haft 10-12 stygn vid två av tårna. Hittills har det varit ganska...
Svar
3
· Visningar
355
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp