Höra/läsa/säga fel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höra/läsa/säga fel

Jag är ju biolog och läst en del geologi och paleontologi så det är väldigt pinsam felhörning :o:D
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Jag är ju biolog och läst en del geologi och paleontologi så det är väldigt pinsam felhörning :o:D

Ingen fara, när jag läste sista året geologi med inriktning berggrund var det en av mina kursare som frågade vilken kontinent Island tillhör... :D jag lyckades med att inte gapskratta... :p
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

:D
Det påminner mig om en kursare, vi hade grupparbeten om djurikets olika stammar, nu minns jag inte vilken stam hon hade exakt, men någon av de enklare stammarna, ev. någon maskstam. Hon skulle redogöra muntligt inför alla könsuppdelningen inom stammen och hittade inget bra ord just då, utan benämde dem som män och kvinnor :rofl:
jag kunde inte hålla tillbaka gapskrattet :o:o:o
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

kl

Jag hörde fel på nyheterna nyss, hon sa "regeringen vill minska vargstammen" men jag hörde "regeringen vill minska bajsandet".

:o

:rofl:
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

kl

Det finns en låt med en mening som jag hörde fel varje gång tills jag kollade upp vad de egentligen sjöng.

Jag hörde: "I´m not wearing trousers, not to mention niggers"

Knickers, ska det vara. :o
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

:rofl::rofl:
Och jag undrade en bra stund vad för konstig låt du brukar lyssna på.. trodde det skulle vara Im not wearing knickers, not to mention niggers..
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Superstressad på smäckfullt Willys.
Väl i kassan står jag och trampar under tiden som jag väntar på att kassörskan ska sträcka fram växeln på min kontantbetalning.
Hon sträcker fram pengarna under tiden som hon ler tittar mig i ögonen, säger beloppet och lägger till ett artigt "...och ha en bra dag!"
Varvid jag fyrar av ett returleende och med lagom check ton säger "Tack så mycket, puss och kram!"

Fet kortslutning.

Det enda jag där och då tyckte var lustigt var kassörskans lätt vidöppna mun och stela förvånade ansiktsuttryck.
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Kl

På historia Channel går programmet pawn stars. Jag rycker till varje gång trots att jag vet att det handlar om pantbanker och inte en porrklubb :o
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Kl - och ni har väl hört i Mr Saxobeat hur de sjunger "åh åh åh Åke..."?
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

KL

Hahahah vilken underbar tråd!
Garvar som bara den här hemma :D:rofl:

Sambon skulle säga vargarna ylar förut, med det blev ylarna vargar :D
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Eller vad sägs som Subaru's nya reklam.
Subaru, nu med fyrhjulsdrift som sladdar! :laugh:


Skulle visst va
Subaru, nu med fyrhjulsdrift som standard.

Ehem...
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Superstressad på smäckfullt Willys.
Väl i kassan står jag och trampar under tiden som jag väntar på att kassörskan ska sträcka fram växeln på min kontantbetalning.
Hon sträcker fram pengarna under tiden som hon ler tittar mig i ögonen, säger beloppet och lägger till ett artigt "...och ha en bra dag!"
Varvid jag fyrar av ett returleende och med lagom check ton säger "Tack så mycket, puss och kram!"

Fet kortslutning.

Det enda jag där och då tyckte var lustigt var kassörskans lätt vidöppna mun och stela förvånade ansiktsuttryck.

på mitt jobb så svarar vi i telefon och tar emot beställningar till systembolaget (vi är ombud) och förra veckan så la min kollega på luren och sa "ehm? han sa puss puss" så vi misstänker att den bara sa det av bara farten :P
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

på mitt jobb så svarar vi i telefon och tar emot beställningar till systembolaget (vi är ombud) och förra veckan så la min kollega på luren och sa "ehm? han sa puss puss" så vi misstänker att den bara sa det av bara farten :P

Den har jag också varit med om i jobbet, jag är journalist :D
 
Sv: Höra/läsa/säga fel

Hahahaha ...

Min vaninnas make blev utnamnd till jatte chef pa stor bank och var tvungen flytta innan familjen kunde komma efter. De pratade, forstass, i telefon flera ganger per dag. En dag ringer han och mycket upprort forklarar att de maste sluta saga, "Alskar dig, puss, puss" som avslutning pa samtalen ... han hade just sagt det till en kund som han forhandlade millionbelopp med.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 129
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Avla utan fullständig stam?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp