Höstföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Nixehen Snart är det över! Alla mina krämpor (förutom 2st) gick över inom ett par dygn skulle jag säga. Matlusten kom tillbaka efter ett par veckor och nu har jag enbart en sak kvar sen graviditeten. Jag fick ont i ena tummen när jag rör den åt vissa håll och det har fortfarande inte släppt tyvärr.
 
@Emtherlia jag fick bilden att funka om man tog bort allt som hamnat innan "http://" i adressfältet :)

@Lakritsnapp tjusigt! Kanske har sövande funktion också när tvättmaskinen centrifugerar :D

Vi skulle också vilka få till någon sorts lösning för skötbord nära tvättmaskin osv egentligen. Vilket är i tvättstugan men den är fruktansvärt omysig och dåligt planerad så får se vad vi lyckas med. Har inte riktigt tid med tvättstugerenovering iaf :p
 
@Emtherlia jag fick bilden att funka om man tog bort allt som hamnat innan "http://" i adressfältet :)

@Lakritsnapp tjusigt! Kanske har sövande funktion också när tvättmaskinen centrifugerar :D

Vi skulle också vilka få till någon sorts lösning för skötbord nära tvättmaskin osv egentligen. Vilket är i tvättstugan men den är fruktansvärt omysig och dåligt planerad så får se vad vi lyckas med. Har inte riktigt tid med tvättstugerenovering iaf :p

Man kan ju alltid hoppas, eller åtminstone lite lugnande effekt :angel:

Det är lite irriterande när rum är dåligt planerade. Vi har ett par stycken i huset som man kan bli väldigt fundersam på hur det egentligen är tänkt. Tyvärr bland annat barnrummen :cautious: och vi är inte supersugna på att bygga om halva övervåningen så länge vi hyr.
 
Jag är väldigt sugen på att hoppa upp på hästryggen och rida (läs skritta) men vågar inte riktigt med den hästen jag har. Han är dessutom inte igång för fem öre.

Funderar ändå på att tvinga med maken som får leda hästen isåfall :idea: (Eller det kanske inte är så vettigt att rida med mindre än två veckor kvar till bf när man inte suttit på hästryggen sen mars och dessutom har problem med rygg och bäckensmärtor :angel:).
 
Jag är väldigt sugen på att hoppa upp på hästryggen och rida (läs skritta) men vågar inte riktigt med den hästen jag har. Han är dessutom inte igång för fem öre.

Funderar ändå på att tvinga med maken som får leda hästen isåfall :idea: (Eller det kanske inte är så vettigt att rida med mindre än två veckor kvar till bf när man inte suttit på hästryggen sen mars och dessutom har problem med rygg och bäckensmärtor :angel:).

Jag funderar på exakt samma sak :D Min sambo har dock uttryckt att, även om jag får göra som jag vill, kanske inte ska hoppa upp med två veckor kvar IFALL det faktiskt skulle hända något. Kan väl förstå hans poäng men jag är såååå ridsugen! Hästen har varit halt och är under igångsättning så vi har inte kunnat rida på typ hela sommaren...
 
Nu måste jag ju retas lite med denna bilden @Guldaskig @Lakritsnapp :D
Jag rider inte mycket nu, men "åker häst" några dagar i veckan gör jag ännu och idag blev det en skrittrunda efter lunch på gammeltanten med den andra hästen som handhäst. :love:

img_8219.jpg
 
Provade lite jeans som jag kunde ha innan graviditeten. Jag kan inte ha dem nu:meh: fast att jag är tillbaka på (till och med lite under) min startvikt så går de inte riktigt runt magen:laugh:.

Det är väl inte så konstigt iofs med tanke på att kilona som sitter på kroppen nu är av fett inte muskler:p
 
Jag är väldigt sugen på att hoppa upp på hästryggen och rida (läs skritta) men vågar inte riktigt med den hästen jag har. Han är dessutom inte igång för fem öre.

Funderar ändå på att tvinga med maken som får leda hästen isåfall :idea: (Eller det kanske inte är så vettigt att rida med mindre än två veckor kvar till bf när man inte suttit på hästryggen sen mars och dessutom har problem med rygg och bäckensmärtor :angel:).

Jag är lika ridsugen jag..
Så jag hoppade upp på min ena som inte heller är igång och inte direkt lugn...
Men det blev en "skrittrunda" med gubben på släp och det gick bra :love:
Fnittrade som ett litet barn där uppe :o
Men helvete vad det gjorde ont efteråt, benen kunde verkligen inte förflytta sig så gick som en mupp....
 
Provade lite jeans som jag kunde ha innan graviditeten. Jag kan inte ha dem nu:meh: fast att jag är tillbaka på (till och med lite under) min startvikt så går de inte riktigt runt magen:laugh:.

Det är väl inte så konstigt iofs med tanke på att kilona som sitter på kroppen nu är av fett inte muskler:p

Så var det för mig sist också. Efter två veckor var jag nere på två kilo under startvikt, men inte såg kroppen likadan ut för det :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
552
Senast: Mineur
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 783
Senast: Shixle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 153
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
72 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp