Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har haft 2 par carlskrona rider o jag har vart MER än nöjd med mina! Det enda e väl att dom kanske e lite vida i skaften, jag köpte förvisso "vid" eftersom jag förrut hade relatibt kraftiga ben! O de gick mer än väl runt! Graninge upplever jag som smalare om man ska jämföra(har sånna nu) även om de inte va dom du frågade om Men allafall mina carlskrona va bruna alltså inte i läder utan snarare nåt mockaaktigt, men dom svarta e va jag vet i läder. Jag tycker iallafall om den modelllen på stövlar! Lite lagom "klumpiga" sådär
hööks har ju höga kusten 1279:- , och börjes carlskrona för 1093:- .. dom har båda samma måt i storleken , så jag kan ju åka till hööks och testa 39 , i vid eller normal och beställa från börjes ?
är det en bra stövel tkr du ,? kan man ha den året runt utom vinter tiden?
Äh jag kör på med dem även på vintern! Köper man dom inte för små eller precis lagom så e de ju bara o knöla ner ett par raggsockar så funkar de super
Ja jag tycker dom e kanon men sen e ju smaken olika! Prova dom på hööks o se va du tycker! Kanske inte alls passar dig........ Mina höll allafall många år!