höga senskydd

Sv: höga senskydd

Menar du "vanliga" benskyd i neopren eller menar du strykkappor? (eller menar du rent av höga senskydd bak?)

Höga strykkappor har Börjes - troligen Sveriges bästa!
Neopren-skydden har jag ingen koll på men hööks och börjes har inte fått bra kritik här på buke i alla fall. :smirk:

Då vet jag bara eskadron...kan inte komma på fler märken..:confused:
Sök lite på nätet så hittar du kanske...

Veredus har dessa baksenskydd, kostar 875. om jag får säga de själv tycker jag de e rätt fula! hade hellre tagit ett par "vanliga" fast 1 strl större :p
vepjs.jpg

svea08_ skrev:
Veredus har dessa baksenskydd, kostar 875. om jag får säga de själv tycker jag de e rätt fula! hade hellre tagit ett par "vanliga" fast 1 strl större :p
vepjs.jpg

Sen tycker jag att Veredus har väldigt stora storlekar från början, så jag kan tänka mej att den är låååång..;)
Tycker inte heller att den ser så snygg ut :crazy: , de "vanliga" veredus är ju jättefina!

Liknande trådar

Utrustning Har en häst med grova ben där Veredus strl M är för tighta, men är rädd att L blir för höga. Är det någon som har mått på Carbon Gel?
Svar
0
· Visningar
95
Senast: feel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 306
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka