Hogljudd sovande bebis?

Krusan

Trådstartare
Sophia ar valdigt hogljudd nar hon sover, hon gnyr och gnaller men vaknar inte forrens hon ar hungrig. Det har gatt sa langt att vi inte kan ha henne i vart sovrum under natten for att vi annars far vi ingen somn alls! Nu sover hon ute i vardagsrummet utanfor vart sovrum och vi kan nu sova mellan nattamningarna.

Ar det nagon annan som haft samma problem?

//Krusan

Sv: Hogljudd sovande bebis?

Det finns en del bäbisar som låter mycket när de sover, ja. Min sista är en sådan, en tröst är att det går över - eller också vänjer man sig vid ljuden...

våran äldsta gjorde det, och sov oroligt dessutom. Hon är laktosintolerant visade det sig "till slut"..

Snarkade bökade och levde rövare, så sonen fick flytta ut. Maken kunde jag ju sparka på när han snarka men inte så juste å slå till sonen ;) Han var nog 4-5 månader då.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag blir lite konfunderad av min hund och hans beteenden I vissa sammanhang. Trots att jag egentligen borde veta hur jag ska ga tillvaga...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Lager
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: Inglorion
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 041
Senast: Ravishing
·
Övr. Barn Langt inlagg En liten forklaring forst... Jag kom nyligen hem fran ett besok i Sverige med min dotter. Hon ar 16 manader nu och... 2
Svar
27
· Visningar
3 507
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka