Man får inte ha öronproppar ..
Vet du vad de baserar beslutet på?
Vet ju att man på "vanlig" tenta får ha öronproppar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får inte ha öronproppar ..
Klart man får ha öronproppar, jag hade det och jag mailade provledaren och frågde innan
Klart man får ha öronproppar, jag hade det och jag mailade provledaren och frågde innan
Jag har rättat mina svarade provpass mot studeras facit, hur räknar jag ut mitt preliminära snitt?!
Efter att ha jämfört med de senaste årens tabeller hamnar jag på 0.8-0.95.
Första gången. Har inte pluggat eller förberett mig över huvud taget och är fruktansvärt dålig på matte, så är faktiskt riktigt nöjd om mitt slutgiltiga resultat hamnar där omkring
Borde kunna höja mig en hel del tills nästa gång om jag lyckas ta tag i mitt liv och plugga lite matte!
BTW, jag är SJUKT nöjd!! Jag har nog höjt mig ganska rejält, tror jag landar på runt 1,5![]()
![]()
![]()
Blev även lite deppig att få höra att jag får sluta försöka nu det är för svårt... sån himla onödig kommentar det hjälper en inte över huvudtaget![]()
Men vem säger något sånt ens?
Enligt förra årets tabell på 1,5 någonstans. Var ovanligt lätt prov nu skulle jag tro så det faller väl på det.1,5 kan jag vara nöjd med, det är mycket bra för att vara jag.
Blev även lite deppig att få höra att jag får sluta försöka nu det är för svårt... sån himla onödig kommentar det hjälper en inte över huvudtaget![]()
Lyssna inte! Jag har höjt mig varje gång jag har skrivit (5 gånger) och nu sista gången dessutom ganska rejält. Man behöver bara identifiera vad man behöver bli bättre på och försöka hålla nerverna i styr på själva provdagen. Jag kan också bli lite irriterad när det i vissa artiklar står att man oftast höjer sig mellan första och andra provet och därefter så har man inte så stor chans att förbättra sitt resultatBlev även lite deppig att få höra att jag får sluta försöka nu det är för svårt... sån himla onödig kommentar det hjälper en inte över huvudtaget![]()