Högsta Procent?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare emeliez
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 69
  • Visningar Visningar 8 819
E

emeliez

Vilken är eran högsta procent ni fått på dressyr tävling?:idea:

Sv: Högsta Procent?

67% i LB:1 (: inte så bra men ska bli bättre :D:angel:

72% i LB:2 (på klubbtävling, så jag vet inte riktigt om det räknas).

68,2% på regional tävling.

74,64% är mitt högsta. Har dock haft 78,83% på ryttartest - longering, men det kanske inte räknas! :p

33.3 % :D
Min första, och hittills enda, dressyrtävling. Det kan ju inte bli sämre i framtiden iallafall:angel:

82% Lc............

sen är jag nöjd över resultatet med travhästen förra tävlingen, 67,41%

65% debutant fälttävlan (klubbtävling)
64,73% LA -andra tävlingen

På "riktig" tävling:

73,8% lokal LA:1, var så himla glad över slutkommentaren: "TACK! Väl visad lydig och ambitiös häst!" Men det gick himla bra, grät när jag kom ut från banan *pinsamt*...haha

ang kommentar så fick jag en kommentar på min travhäst på en tävling där det stog "en häst som gör allt för dig"
det tycker jag va sött :)

Jag och min hoppdam fick enastående 61,8% i Lb:2 min första och sista dressyrtävling,en bejublad föreställning:angel:

Det fick jag med ponnyn ett par gånger också, och jag håller med, skitgullig kommentar, speciellt när det verkligen stämmer! :love:

nej, det va min o hästens första tävling, hade haft den 1 månad och visste inte hur den va på tävlingsplats plus att den ej hade tävlat på många år. vi trappade upp och tävlade msv sedan.

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 519
Senast: Stinaxkatt
·
Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 084
Senast: cili
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 152
Senast: Lady_S
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 730
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka