Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade ett protokoll i en gammal pärm från någon klubbtävling på ridskolan för hundra år sedan.. (inte ponny)
Minns inte vilket program det var, men hästen hette Brasse och procenten var 84.... hrm, hur det kan ha gått till.. Domaren måste ha varit generös just då eller ville uppmuntra något... Minns att den hästen var så mjuk och behaglig oftast!
Kanske det är för att det så sällan får kännas så där behagligt och harmoniskt jag aldrig tävlat sedan.. Väntar in rätt känsla kanske..
Lyckades pricka in en massa 'högsta procent' flera gånger iår!
Började året med en LC2a på 69,64%, vilket var den högsta procenten vi nånsin ridit på innan.
Började träna dressyr lite mer regelbundet(!) efter det och för ny tränare. Det hände en hel del och följde upp detta nån månad senare med två LB2klasser över 70%. Högsta på 71,67%.
Avslutade året med att rida på vår högsta procent i LA klass, 66,45 i en LA3.
Alla med vinster
Är fortfarande i chock efter den här 'galna' säsongen
Men ack så roligt det var!
Fälttävlansprogram för CIC* 2005 A (enstjärnig fälttävlan, typ gamla msv b). Ligger ngnstans mellan LB och LA i svårighetsgrad (väldigt svårt att rida bra egentligen tycker jag när man inte har några krumelurer att plocka poäng på).
(Tyvärr ramlade jag av i terrängen sen )
---
Förutom det är jag btw väldigt nöjd med drygt 68% i Msv B1
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...