Hööks flugtäcke...

amalia

Trådstartare
Är det någon som har hööks flugtäcke?
Är det bra, dåligt?
Hur är det i storlekarna?

Sv: Hööks flugtäcke...

jag har...tycker de funkar jättebra.

jag har provat massa olika flugtäcken och bara kommit fram till en sak, man får vad man betalar för...

iofs men jag lägger inte ut över 1200:- på ett täcke som lika gärna kan gå sönder som ett för 600:-.

Jag har, det gråa och täcket i sig sitter helt okej, glider inte runt eller så, men sedan var det det där förgrymmade halstäcket :mad: Har jag det inte fastspänt i grimman så åker det ner till manken och har jag grimma på lillgubben så får han skavsår...

Hade det ljusblå förra sommaren och det är uselt. För stora maskor, så insekterna biter igenom, DÅLIG passform och allmänt... Dåligt. Köp hellre Börjes billiga täcke, det är SÅ mycket bättre tycker jag.

Liknande trådar

Utrustning Har klarat mig i alla är utan flugtäcken, men nu när värmen exploderat och med ljus häst så blir hon biten på. Kruxet är att hon är...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Fibusen
·
Utrustning Är det någon som har Hööks meshkavaj Jamilla? Hur är den i kvalitet? Sann i storleken? Hur ser den ut i verkligheten?
Svar
5
· Visningar
504
Senast: ascha
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Dessa säljs på Hööks. Är det någon som vet om dubbarna är i metall eller om de är gjutna i sulas gummi?
Svar
2
· Visningar
247
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka