Hööks hackamore

Sv: Hööks hackamore

Mitt är 1½ år gammalt nu och börjar bli lite slitet. Håller säkerligen ett år till dock.
Jag har inget att klaga på! :)

Om man bara ska ha det någon gång ibland tror jag det är jätte bra. som allt annat så slits det ju och ett billigt slits väl kanske fortare. Men det finns inget so msäger att ett billigt är sämre än ett dyrt, så go fore it ;)

Jag kommer nog inte slita det extremt mycket. Tänker testa att rida bettlöst ett tag, för omväxlingens skull och så. Får se om jag hittar något ännu billigare i Falsterbo :D Annars köper jag det.

tkr jag du gör rätt i, jag ska till hööks imorgon o shoppa :banana: skulle köpt ett hackamore först men mina pengar räcker inte av någon anledning :angel: ska köpa benskydd, boots och sårspray.. blir en hel del ändå ;)

Hej!
jag köpte ett "billigt" hackamore från börjes för några månader sen, det sitter jättefint och verkar bra. :) sen om det håller i hundra miljarder år vet jag inte. men det var väl värt de 115:- tycker både jag och hästen iaf!!! :)

Köpte ett sånt till min häst för ett tag sen..
Men min tränare sa åt mig att satsa på ett i läder..
Tur var det. För det från Hööks har blivit jätteslitet och kommer troligen gå sönder snart..
Ett i läder kostar bara en hundra lapp mer och håller mycket längre (och känns mycket tryggare)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 209
Senast: sweep
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 889
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka