Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om man bara ska ha det någon gång ibland tror jag det är jätte bra. som allt annat så slits det ju och ett billigt slits väl kanske fortare. Men det finns inget so msäger att ett billigt är sämre än ett dyrt, så go fore it
Jag kommer nog inte slita det extremt mycket. Tänker testa att rida bettlöst ett tag, för omväxlingens skull och så. Får se om jag hittar något ännu billigare i Falsterbo Annars köper jag det.
tkr jag du gör rätt i, jag ska till hööks imorgon o shoppa skulle köpt ett hackamore först men mina pengar räcker inte av någon anledning ska köpa benskydd, boots och sårspray.. blir en hel del ändå
Hej!
jag köpte ett "billigt" hackamore från börjes för några månader sen, det sitter jättefint och verkar bra. sen om det håller i hundra miljarder år vet jag inte. men det var väl värt de 115:- tycker både jag och hästen iaf!!!
Köpte ett sånt till min häst för ett tag sen..
Men min tränare sa åt mig att satsa på ett i läder..
Tur var det. För det från Hööks har blivit jätteslitet och kommer troligen gå sönder snart..
Ett i läder kostar bara en hundra lapp mer och håller mycket längre (och känns mycket tryggare)
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...