Hööks hi-litehjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zykk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 2 215
Z

zykk

Deras ventilationshjälm för 679 kr. Nån som har den. Vad har ni för erfarenhet av den? Tänkte ha den som träningshjälm och under terrängen i fälttävlan...Hur pass effektiv är den på att "ventilera"?

Sv: Hööks hi-litehjälm

jag har en sån hjälm och jag tycker att den är jätte bra. På sommaren ger den en svalkänsla och på vintern värmer den bra. :) Jag älskar min hjälm och skulle aldrig byta bort den! :bow:

har den oxå, tycker den är jättebra, bekväm och jag är alltid torr om skallen :)

Den är helt okej. Sval på sommaren. Min har dock töjts ut, blivit större över huvudet, vet inte om det gäller andra också. Störigt, jag måste köpa ny......

ok, men det låter ju bra! Fick se på min butiks hemsida som säljer för riktig ridsportbutik att de harde en hjälm som såg likadan ut men heter "euro-lite". Är det samma?? Var extrapris nu så jag har beställt där.

Jag har en sån och den är jätte skön :)

Jah har en likadan hjälm som också har töjt sig massor.
Tröttsamt...

Jag har en sån, min har dock inte töjt sig alls och jag tycker om den.

men dom är gansak fula va?? du ska inte passa på att köpa en GPA eller något?

Blossi skrev:
Jah har en likadan hjälm som också har töjt sig massor.
Tröttsamt...

En hjälm töjer sig ALLTID minst ½ storlek. Därför ska hjälmen sitta rätt tajt när man köper den.

nej jag la ut över 2000 för hjälm förra vintern så det får bli den här billigare varianten. Tycker inte det ser ut att vara så stor skillnad på dom...

fy f*n va ful! ursäkta men den va verkligen det! köp en GPA om du ska ha någon "ventlitations remsa" där fram!!!

som sagt, tänker inte lägga så mkt pengar. dessutom tycker jag inte att det är speciellt stor skillnad. Ska ändå ha den mest på hemmaplan

mne det är sån j*vla stor skillnad och det är väl tur att du inte tänker visa dig ute med en sådan!!

jag har hört bra om hjälmen och funderar själv på en sådan och jag tycker inte alls de är fula...:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Har lite känsliga frågor jag känner jag skulle behöva ventilera lite. Triggervarning på grund utav det handlar om kropp & vikt...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hästen är såld och av olika skäl kommer jag inte att köpa ny häst på ett par år. Nu är frågan, ska jag sälja eller behålla...
Svar
11
· Visningar
1 676
Senast: Fredag
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
31 567
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag funderar skarpt på att skaffa mig en till hund kanske om ett år. Jag har några raser i åtanke, men tycker det är super svårt...
Svar
14
· Visningar
1 575
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur