Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

Sv: Hööks Höst- och vinterkatalog 2010

KL

Det nya remonttränset får i alla fall flytta in hos mig när det kommit ut i butik! :love:
Har varken råd eller lust att köpa "the real thing"...

Satt och leta efter ett sånt träns men dyons var så dyrt och så dyker dethär upp. Ska även köpa vintertäcket på första sidan om det passar :love:

Aah vad kul med nya grejer! Dom har dock inte fixat upp priserna på det nya än:D. Såg en ryktkasse med innehåll som jag funderar på. Ska ha hästarna i två stall i vinter så jag behöver en uppsättning borstar till båda.

kl, dum fråga kanske men finns sakerna i katalogen i affärerna nu?? blev stört förälskad i stövel/hjälm väskan och i ett shabrak :love:

Du kan kolla om det finns i butik via webshopen, klicka på det du vill köpa och sedan lagersaldo och välj vilken butik :idea:

onödigt inlägg, hittade väskan :D

Senast ändrad:

Ryktsetet är riktigt prisvärd! Ovanligt bra borstar för att vara ett set, bara manborsten löst kostar 129 och nu kostar ju allt 179:-

Jo jag var i butiken idag och klämde och kollade:). Borstarna var oväntat fina med tät borst osv. Men alltså färgen:eek:! Piggborsten såg ut som något min hund kräkts upp... Men jag kommer nog köpa en sån iaf:p.

*kl*

Nu har jag beställt följande:

Broddväska (set)
Ullsulor (till mig och syster)
Reflexgrimma (den dyrare varianten, även om båda är billiga!!)

Nån som har nått av detta? :)

Senast ändrad:

Jag var till hööks idag o köpe schabraken.
skulle även prova de fleecefodrade ridbyxorna men hittade dem inte, hade lite bråttom så det får bli nästa gång.

CIMG2859.jpg

Synd att schabraken inte finns i dressyrmodell. Jag gillar det svarta! Var på Hööks idag (igen) och köpte den billiga lädergrimman. Sjukt prisvärd!

Jag har också den billiga lädergrimman! Jättefin för det priset men tyckte storleken var lite konstig. Han förvisso en stor häst men full var för liten och x-full är för stor! Behöll x-full ändå och funderar på att göra ett extra hål i nackremmen. ;)

kl.

Jag tycker att det där bruna täcket med gröna detaljer på var hel fräckt!:D Synd bara att det var hals som inte gick att ta av på det! Annars hade jag nog köpte det även fast jag tröttnat på kvalitén på Hööks täcken men vad jag vill ha och vad plånboken tillåter är inte alltid samma sak.. ;)

LÄNK

Jag tycker också att det är väldigt snyggt, och jag gillar helhals (effektivt sätt att få fason på bångstyriga manar :D) men yttertyget är alldeles för tunnt tycker jag :crazy:

kl
Är det någon som köpt det blårutiga stalltäcket som går upp en bit på halsen? Det ser helmysigt ut, nästan så man vill krypa in i det själv :)

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 668
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 004
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 954
Senast: Tilly_85
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 179
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka