Hööks höst/vinter 2014

Jag har flera andra sorters täcken av andra märken som håller för regn i flera veckor utan att hästen blir blöt.

Kodiak går fet bort :(

Snart är det dags för rea!
Har ni några förhoppningar?
Jag hoppas på något trevligt dressyrschabrak i marinblått till Fille och ett pullarträns till Skatten.

Beigea ridbyxor och någon långärmad tröja utan luva.
Behöver inget i hästväg direkt.
Å en sån där broddnyckel. Det har jag ingen men behöver men får kanske skaffa nu direkt eftersom hästen ska skos snart och jag vill ha i blindbrodd så hålen håller sig fina.

Jag hoppas på något trevligt dressyrschabrak i marinblått till Fille och ett pullarträns till Skatten.

Eftersom jag knarkar schabrak så är ju alltid det en önskan.
Annars så behöver jag nog verkligen ingeting. Skåpet i stallet är proppfullt och skåpet till stoet som avlivades 1 november är inte urplockat ännu just för att det inte finns plats och allt är ju "bra att ha saker" som inte går att slänga :p

Nått täcke kanske...fast jag ska till Ullared 23:e så köper nog där

Vill köpa ridkjolen och kanske en till av deras tröjor som blev en favorit (hatar luvor!!!).

Hoppas stalltäcket Declan kommer på rea oxå, annars köper jag ett till till fullpris. Passade min häst bra och även om det är slitet som fasen redan så har det hållt betydligt bättre än alla andra hittills. Min häst gillar varken täcken eller att vara naken :p

Jag behöver absolut ingenting!
Men jag hoppas på några ridbyxor som sitter bra och är sköna och någon mysig tröja. Det är väl egentligen bara det.
Eller, ja, västarna från JH Collection och Spooks skulle inte heller störa om de var på rea men det är nog att hoppas för mycket :p

Jag hoppas på lite fina allroundschabrak på rean. Har mest bara dressyrschabrak men till unghästen kommer jag bara använda hoppsadeln åtminstone det närmsta året och då behövs fler än 3 schabrak såklart :d

Annars brukar jag plocka på mig lite diverse strumpor och tröjor (utan luva!) och sådär. Hoppas på 1 par ridbyxor också :)

Förra året var det ingen mellandagsrea:(. Dom körde den i januari istället i samband med nya katalogen. Hoppas dock att denna styggelse inte upprepas! De borde tjäna mer på mellandagarna tycker en iaf.

Jag ska ha ett Ashfordträns. Mitt snåla jag vägrar köpa det innan rean kommer igång i fall det kommer med:p. Och så vill jag ha ett lila schabrak och lindor egentligen.

En plus på den!
Bästa verktyget för att lossa broddar som fastnat/satts för hårt/satts i snett.
Dessutom snabb och enkel att jobba med. Vägrar brodda med något annat numera. Det var min mekaniker till man som tittade på mina broddnycklar och skiftnycklar, kastade dom och köpte spörrskaftet istället. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 449
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 657
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka