Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart är det dags för rea!
Har ni några förhoppningar?
Jag hoppas på något trevligt dressyrschabrak i marinblått till Fille och ett pullarträns till Skatten.
Jag hoppas på något trevligt dressyrschabrak i marinblått till Fille och ett pullarträns till Skatten.
När det gäller broddnyckel så rekommenderar jag istället ett spärrskaft och en hylsa. Biltema har en hylsa speciellt för brodd.Å en sån där broddnyckel. Det har jag ingen men behöver men får kanske skaffa nu direkt eftersom hästen ska skos snart och jag vill ha i blindbrodd så hålen håller sig fina.
Jag har det fast i vitt, och det ser nästan lite väl stort ut trots att jag har en stor maffig nordsvensk :PJag kan ta en bild.
Har ett i full och det ligger bra under sadeln men går väldigt långt ner på sidorna.
Rean börjar inte förrens andra veckan i januari i år. Inside information :/.@Fiorano Förra året var det ingen mellandagsrea. Dom körde den i januari istället i samband med nya katalogen. Hoppas dock att denna styggelse inte upprepas! De borde tjäna mer på mellandagarna tycker en iaf.
Rean börjar inte förrens andra veckan i januari i år. Inside information :/.
Rean börjar inte förrens andra veckan i januari i år. Inside information :/.
Det var min mekaniker till man som tittade på mina broddnycklar och skiftnycklar, kastade dom och köpte spörrskaftet istället.![]()