Hööks höst/vinter 2014

Fördelen med att gå arbetslös just nu: Jag kan vara först i butiken när rean startar :D
Vill ha: Jodphursskorna med crocomönster
Jh ridbyxorna med ficka
jh lädergrimma, den randiga
en hundbädd
Vita benlindor och kanske ett par turkosa
Det grå schabraket med turkos kantband
säkert ett schabrak till.

Ska bli spännande att se vad man kommer därifrån med och hur dyrt det blir :laugh:

Det var rean :(
Rea nu för tiden är inte som förr i tiden. Nu är det enstaka skitsaker de själva inte får sålt annars. Förr hade man mer fyndmöjligheter

Jättetråkig rea på nätet. Men åk till en butik om ni har i närheten. Jag var i butik igår vid stängning och grejerna de märkte med 50% var andra än de som är med på rean på nätet.

Det var rean :(
Rea nu för tiden är inte som förr i tiden. Nu är det enstaka skitsaker de själva inte får sålt annars. Förr hade man mer fyndmöjligheter

Ja just det jag reagerade på, jag kollade på sadelgjordar t ex. EN reade de - en rak i syntet med ludd, ungefär så basic man kan få det. Lär inte sälja direkt strålande...

De rear crocogrimman, som jag hade tänkt köpa fler av. Har en till fölis nu, sjukt trevlig (och snygg) grimma, mycket ställbar. Så tänkte att jag köper på mig nån mer i ponny och ett par i cob. Så har jag grimmor medan han växer. Blev glad se den på rea. Tills jag insåg att det är två färger. Och vill du ha ponny eller ponny i storlek? När det är utplockat redan INNAN rean startat - vad fan är det? Samma lindor, de rear de elastiska. Hur många köper eg elastiska nu, fleece borde sälja bättre.
Benskydd, jaha vi rear de sladdrigaste vi har (jag har klämt på dem i butik innan, de finns ju i lila. Man kan tejpa dit en wettextrasa lika gärna).

Täckesrean behöver vi inte tala om.

Så jag hoppades det här bara var någon "vi håller i smyg på att förbereda och har inte hunnit märka alla saker vi ska ha på rean än, snart slänger vi upp det med pompa och ståt och REA"...

Sen stör jag mig sjukt på att reagrejerna inte finns på en sida?

Jag är sur, arg och besviken. Men det är ju bra för plånboken, det är det...

@Kallebus
kläm på expert flatwork damaskerna för 84 de har åt mig :), måste stanna hemma med sjuk vove:(.

De känns ungefär lika gedigna som en disktrasa tyvärr. Klämt på dem förr. Passformen ser dålig ut men det finns två omdömen som säger den är bra.

Vill du ha dem som dekor, alltså för det är fint, slå till. Vill du ha nån slags skyddseffekt - låt dem vara.

Jättetråkig rea på nätet. Men åk till en butik om ni har i närheten. Jag var i butik igår vid stängning och grejerna de märkte med 50% var andra än de som är med på rean på nätet.

Ja jag såg flera saker de reamärkte.. men inte ser jag dem på hemsidan. Så ska gå en vända där med.

Dom verkar fylla på rean på hemsidan. För det har fyllts på med saker sedan jag kikade i morse! :up:

Hoppet ökar!

Irriterande att de lägger upp samma produkt flera ggr bara, typ logerlina, svart, rea följt av longerlina, marin, rea. Ser ut att vara mer saker än det är då - vilket säkert är tanken. Men okej hittat EN sak att köpa på rean - longerlinor...

Sugen på tränset Ulster (tror jag det hette). Undrar om de har några av de gamla TM-täckena kvar i butik. Ska in i både Malmös och Lunds tänkte jag :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 443
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 625
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka