Hööks höst/vinter 2014

Mm det var ju det jag hoppades slippa :p
Tänkte om någon annan har bättre minne än mig. Har dock för mig att det startat redan vid midnatt förut någon gång, men inte hundra på att jag kommer ihåg rätt.
Jag minns att man förr iaf har kunnat se produkterna under "outlet" redan innan rean börjar, men att rea-priset inte funnits på produkterna (brukar ju vara -50% sen). Så om det är samma på nya hemsidan så kan du ju kolla om det är några vettiga grejer redan ikväll typ. Men det kan ju vara annorlunda nu. Igår när jag kollade kom jag inte ens in på "outlet" på nya sidan. Men tyvärr kan jag inte svara på om rean börjar 24 eller om den börjar imorgon bitti...

Kan inte se nåt under outlett ännu iaf. Ska bli spännande att se om där är nåt imorgon bitti. Och jag är ledig så tar nog en tur till butiken oxå på FM :)

Jag kommer gå in i morgon på fm. Om det nu är rea för vi ska hämta kompisens häst vid lunch :p så vi råååkar ju faktiskt åka förbi en hööks på vägen :D

Spänningen är oliiidlig :p
Jag behöver verkligen inget alls men blir ändå sugen på att åka till min butik imorn.
Synd att de tagit bort funktionen att kunna se om produkten finns i butik på nya hemsidan tycker jag.
Förra rean satt jag på morgonen och kollade vad jag ville ha, om det fanns i butik och gjorde en lista.
Nu fanns det ju grejer i butik som inte fanns på hemsidan. Men det kändes ändå bättre att ha koll på om nått av det man var intresserad va fanns och det var "mening" med att åka.

Synd att de tagit bort funktionen att kunna se om produkten finns i butik på nya hemsidan tycker jag.
Förra rean satt jag på morgonen och kollade vad jag ville ha, om det fanns i butik och gjorde en lista.
Nu fanns det ju grejer i butik som inte fanns på hemsidan. Men det kändes ändå bättre att ha koll på om nått av det man var intresserad va fanns och det var "mening" med att åka.
Du kan fortfarande se om sakerna finns i butik. Du behöver bara välja storlek först.

Fast nu när jag skulle göra en sista koll i mobilen får jag inte upp någon outlet-sida alls. Så något är nog på gång, eller så har den kraschat för att alla är så nyfikna ;)

Ingen rea på min dator heller :)
Krya på dig!
Vaken i feberyra och kramp.
Går fortfarande inte att komma in på outlet sidan. Så gissar att den är under uppbyggnad och släpps till morran samtidigt som mailet går ut.
Finns ett träns som är märkt "sale" på första sidan, men det är inget nedsatt pris. Så antagligen är det på gång :)

Det som er merket med "sale" vil få 50 % rabatt når du går til kassen/check out! Ligger mye merket med "sale" ute nå, når man går inn på hver kategori.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 444
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 629
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur