Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som tycker att Hööks har blivit bra mycket dyrare på bara ett par år? Samtidigt som de verkar dragit ner på kvaliteten... Mycket fint i katalogen i alla fall, men jag får se vad det blir när jag klämt och känt på sakerna.
Jag håller med dig om detta. Framförallt tränsen tycker jag har blivit mycket sämre. Även fast man tittar på träns som är i dyrare prisnivå, så tycker jag inte lädret är mycket bättre för det. Förr hade de flera träns som var i riktigt bra läderkvalitet. :-)Är det bara jag som tycker att Hööks har blivit bra mycket dyrare på bara ett par år? Samtidigt som de verkar dragit ner på kvaliteten... Mycket fint i katalogen i alla fall, men jag får se vad det blir när jag klämt och känt på sakerna.
Är det bara jag som tycker att Hööks har blivit bra mycket dyrare på bara ett par år? Samtidigt som de verkar dragit ner på kvaliteten... Mycket fint i katalogen i alla fall, men jag får se vad det blir när jag klämt och känt på sakerna.
Och att de är bekväma på en tjockis är ett till plus.Mina favorit ribyxor är deras billiga oskodda i bomull 95 % och elastan 5 %.
Jag har flera par i olika åldrar och dom är alla tvättade med flytande Ariel och Softlan sköljmedel.
Utan att dom blivit noppriga eller så.
Dom är slitstarka och varma på våren och hösten.
![]()
![]()
![]()
![]()
@Matmissbrukaren
De ser lite stora ut fram, eller långa snarare. Men så länge det inte stör honom är det ju inget problem.
Jag skulle inte ha dem vid hoppning om jag vore du, om du har möjlighet att hitta några nättare, öppna framtill och inte går så högt upp för att inte förhindra rörelsemönstret fram vid hoppningen. Men du gör givetvis som du villJa, dom fram är precis på gränsen på längden. Men när man spänner åt dom så hade han inte kunnat ha en stl mindre (finns dock ingen stl mindre). Så dom sitter åt bra. Men han sa inget om det och jag tänkte bara ha dom på ridbanan. Blir nya senskydden + bakbensskydden ute i skogen och vid hoppning sen när vi börjar med det![]()
Jag skulle inte ha dem vid hoppning om jag vore du, om du har möjlighet att hitta några nättare, öppna framtill och inte går så högt upp för att inte förhindra rörelsemönstret fram vid hoppningen. Men du gör givetvis som du vill![]()
Ah, sorry, läste fel, kan iaf skylla på min dyslexi i detta fallJag skrev att jag inte ska ha dom vid hoppning![]()
Ah, sorry, läste fel, kan iaf skylla på min dyslexi i detta fall![]()