Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Är det någon som provat vintertäcket med 100 g foder och neoprenekant på en häst ännu?

Inte riktigt säsong ännu kanske, men någon kanske köpt det och bara provat? :D

*KL*

Någon som har testat det där 3delade anatomiskt utformade EE-bettet ?

kl

Hur har det gått för er som köpte Hunter tränset? Någon som har bilder att bjuda på?

Det undrar jag oxå, kom igen nu visa bilder på era hunterträns, på häst.

Jag har lovat bild, men har fortfarande inte fått hem mitt :(
Fattar inte varför det dröjer, väntat nu i 8dgr, lite surt då jag vill ha det NU!!! :D

Kollar man lagersaldot så är de slut på postorder. Ganska glest i butikerna också.

Men du är ju dressyrnörd, Hunter-tränset är alltså ingenting för dig ;)

Var inne en sväng idag och det fanns ett svart lifford träns kvar i storlek cob. Självklart tog jag det x)
img_0004_160673375.jpg

Pållen ville självklart inte posera utan pussa på tjejen :D
Nu ska det bara köpas ett pannband att sätta på :)
Tyckte att lädret var faktiskt väldigt mjukt och fint :)

Men 8 dagar såhär i semesterperioder är ju inte mycket egentligen.
Vi får hoppas att det kommer snart så vi får se bilder :laugh:

Ja Hunter tränset verkar ju vara poppis, tittade oxå på lagersaldot och det var ju nästan slutsålt.

När jag var på Hööks för ca en vecka sedan så hade de ett brunt Hunter träns inne och en massa svarta. Var ju lite nyfiken så självklart kände jag på det, blev inte särskilt imponerat. Tyckte att remmarna var lite för tjocka och det hade en smutsig brun färg. Lädret på remmarna var inte slät utan hade konturer, nästan sprickor efter man hade böjt det. Det kändes och såg begagnat ut, men mjukt var det i alla fall.

När jag var på Hööks för ca en vecka sedan så hade de ett brunt Hunter träns inne och en massa svarta. Var ju lite nyfiken så självklart kände jag på det, blev inte särskilt imponerat. Tyckte att remmarna var lite för tjocka och det hade en smutsig brun färg. Lädret på remmarna var inte slät utan hade konturer, nästan sprickor efter man hade böjt det. Det kändes och såg begagnat ut, men mjukt var det i alla fall.

Du har exakt samma åsikt om det som jag. Var heller inte imponerad av det.

Hmpf! Ringde idag och frågade varför mitt paket dröjer och de sa att Hunter tränset är slut och kommer komma in så jag lagom kommer få det till den 15:e SEPTEMBER :eek: .. Hallå liksom, det är över en månad dit..
Låter inte direkt roligt att vänta så länge, men är tränset så fint som det ser ut att vara så är det värt att vänta på, men ni lär vänta lääänge på att få bilder och info av mig :(.

Dock låter det inget lovande att vänta så länge efter Matinee och Shlubberdubb utlovande :crazy:.

Gud vad jag saknar stora stall när jag ser den bilden...

Och jag som snart flyttar därifrån x)
Fast det är bara 12 hästar där vi är nu, när vi stod på ridskolan var det andra bullar. 32 hästar att ha hand om vissa helger.

*KL*
Jag har köpt Aachenträns Artemis Gold Medal, och är jättenöjd! Det är så himla snyggt! :laugh: Dock var passformen på norgrimman väldigt konstig. Jag köpte stl cob, och nosgrimman var sjukt stor, jag var tvungen att göra 6st (!) nya hål för att den skulle sitta bra. Men förutom det så är jag som sagt väldigt nöjd, superbra kvalite på lädret :laugh:

img_9166_160629682.png

Jo, det är väl det som är nackdelen, massor med arbete när man har fodringar för hela stallet.

Ja och vi skulle mocka åt alla dom där lektionshästarna plus lägga upp hö. Var ett heldagsjobb.
Nu är det så enkelt och kommer bli ännu lättare när vi bara är 7 hästar i vårt nya stall :)

Liknande trådar

Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt... 20 21 22
Svar
430
· Visningar
45 039
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 473
Senast: pews1972
·
Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här! Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
43 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023