Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag ska köpa ett dressyrschabrak, har dock inte bestämt mig filken färg.
Tyckte de var snygga och ett otroligt bra pris! Hade dock önskat andra färger, vill ha marinblått, vitt o brunt.

Thorowgood young rider:laugh: Har letat sadel till min kuse från och till i 4år och har aldrig haft något som passat helt bra.. För ett år se gav jag upp och skaffade bomlöst men nu har jag sålt den bomlösa och påbörjat jakten efter en passande bomsadel igen:D Hoppashoppas!

Någon som har/har sett/provat ridbyxorna Royal?

De ser ut att ha lite högre midja, är det så?

När ska hööks komma med ett par med höööööög midja? Villa ha ett par slit och slängbyxor till skogen men efter att ha vant sig med mina Pikeur med gigantiskt hög midja så kan jag fasen inte ha ett par låga. :(

kl

Någon som har några av de finare dressyrschabraken och kan mäta längd/djup? Så dumt att de inte står i katalogen.

Jag köpte btw det vifodrade tränset, fint för det priset. Dock så är nackstycket liksom snett? Vadderingen och hålen sitter inte centrerad. Och det står "full" på tränset trots att lappen säger x-full. Den vita vadderingen är inte läder utan konstläder (det är iofs bra, då tappar den inte färgen som Döberts tex). Hm ja man får visst vad man betalar för. :p

Ridbyxa med låg midja är hemskt, man vill ju inte att halva röven ska vara utanför när man sitter i sadeln eller så fort man sitter på huk för att borsta/sätta på benskydd.

Halvägs upp till revbensbågen är lagom... :angel:

Gul kiwi: Det kan kanske funka. Ska till Kalmar-affären i morgon och shoppa lite. :banana:

Ridbyxa med låg midja är hemskt, man vill ju inte att halva röven ska vara utanför när man sitter i sadeln eller så fort man sitter på huk för att borsta/sätta på benskydd.

Halvägs upp till revbensbågen är lagom... :angel:

Eller hur :D Jag älskar mina Pikeur Candela, de är riktigt höga i midjan :love:

Som medelålders "tant" vill jag ha ALLA byxor med linningen vid midjan eller högre.....

Tror det har med "åldern" att göra, för det kan väl inte vara.... visdom ? ? ? :D

Du är inte ensam, jag är 20 och vill ha mina ridbyxor höga i midjan. Känns som man sitter med halva röven utanför annars när man rider.

Som medelålders "tant" vill jag ha ALLA byxor med linningen vid midjan eller högre.....

Tror det har med "åldern" att göra, för det kan väl inte vara.... visdom ? ? ? :D

:o Jag är inte medelålders på legget men jag kanske är det i huvet då?? :D:D

kl

Hur gick det för alla som köpte Hunter tränset? Var ju minst 3-4 st som skulle köpa det men vi har bara sett bilder från en hittills :D

Jag fick mail om att ordern nu är skickad i torsdags så hoppas att jag får Hunter tränset i början av veckan för nu har jag väntat i evigheter !!!! ( 2mån ) om det inte är mera :crazy:
Det är bruna Hunter.

Jag fick mail om att ordern nu är skickad i torsdags så hoppas att jag får Hunter tränset i början av veckan för nu har jag väntat i evigheter !!!! ( 2mån ) om det inte är mera :crazy:
Det är bruna Hunter.

Liknande trådar

Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt... 20 21 22
Svar
430
· Visningar
45 039
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 473
Senast: pews1972
·
Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här! Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
43 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka