Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Vad tycker ni om den nya JU collektionen? Schabraken hade ja köpt direkt om det funnits i dressyr. Gillade även ridtäcket men tyckte det var aningen dyrt..

Tyckte också schabraket såg bra ut, men hade nog varit bättre i dressyrmodell. Gillade även väskan.

Älskar grejerna i senaste kampanjen. Är jättesugen på väskan, en av jackorna, nya tränset och tofflorna! Hade nog köpt alla täckena och schabraken om jag haft stor häst ;)

Någon som vet hur ylletäcket som är på rea nu, är? Är det supertunt eller "ok men lite tunt"? passform?
Jag skulle behöva ett ylletäcke att skicka med när Rappe ska på inkörning i vår, och även att ha i vinter om han blir svettig (har fleece).

kl

Någon som köpt Golden Stripe filten än? Kände på den i butiken och den kändes väldigt tjock och mysig.
Eller ska man köpa originalet istället?

Jag beställde det och var INTE nöjd alls. Alla läderdelerna hade olik färg, särskilt nosgrimman hade jätteskum ljusbrun färg. Dessutom satt det väldigt konstigt på min häst.

Jag var inne på hööks och köpte det nya fina tränset idag!
Det var verkligen fint! Jättefint pannband och mjukt och fint läder.
Dock så var inte det bruna något fint, det hade konstig färg och olika nyanser.

personalen sa att det är inne på kampanj så när de är slut är de slut så ni som vill ha det, passa på nu innan de tar slut!

Jag är jättesugen, verkligen! Men jag behöver ju inte ett träns till egentligen. :angel:

*kl*

Någon som har lacktränset? Kan inte bestämma mig om jag tycker det är snyggt med lack eller inte.. Vore kul att se nån annan bild än hööks annanonsbild :)

Galet snyggt med lack! Men jag gillar föregångaren bättre som hade snyggare pannband och tjockare nosgrimma. :)

Fast jag tycker det med svarta stenar är snyggare. Har ett med vita sen innan. Har pålle på prov och går hon igenom besiktning så blir det köp, och då kan hon behöva ett nytt träns (har bara två sen innan, men hon vill såklart ha ett ett nytt ;)). Sugen på Artemis eller Callaghan..

Den som fanns innan hade också svarta stenar, men dom var stora! Men jag tycker helt klart callaghan före artemis. :)

Ok. Då såg jag nog något annat när jag googlade.

Artemis står på önskelistan, för väl hoppas att jag får det så kan jag ha båda ;)

Har det gamla lack-tränset med stora svarta stenar och svängt pannband. Äslar det, det är så sjukt snyggt! Alla påpekar det oxå :D Tycker inte det nya är alls lika fint, ser lixom billigare ut...

Artemis är jättefint!! Jättefina stenar på pannbandet oxå.

kl

Jag gillade det bruna nya tränset, tycker det är snyggt att det skiftar lite i färg, det är ju "inne" nu tydligen, Globus har gjort ett som heter Antique tex, och jag gillar att det ser lite använt ut :) Men smaken är som baken :D

Jag tror det bruna kan bli fint om man smörjer det ordentligt. det hade mörkare foder än själva lädret.
Men det ser ut som på bilden på hööks hemsida, man ser ju på bilden att det skifter lite i färg.

jag har också det nya bruna träns och det sitter jättebra på hästen. (som annars är svår med träns) och lädret var fint. Är ju bara kanten på nosgrimman som är i annan färg (lite mörkare) och det är ju det som är snyggt...

Liknande trådar

Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt... 20 21 22
Svar
430
· Visningar
45 037
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 473
Senast: pews1972
·
Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 304
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här! Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
43 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka