Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Håller med om att passformen är super på horseware! Har aldrig saknat att de inte går att justera i bogen, har man rätt storlek sitter de perfekt ändå.

Fick ett par från förra säsongen av sambon. Han tog 1 storlek större för jag skulle kunna ha extra tjocka sockor då han vet att jag lätt fryser.....
Han bara ha dom några gånger då, vilket var synd...
För nu när jag testade dom så skulle jag kunna bjuda in hela huset och ändå ha plats över..... :cry:

Men?? :eek: Vad har du för garderob där dina saker blir större? Annars brukar ju problemet vara det omvända, kläder man inte använder på en månad brukar bli alldeles för små... ;) :D

Är Frostkängorna bra alltså? Jag tycker att skor med fotdel i gummi brukar bli så förbonkat kalla när man rider, trots yllesockor. :(

Jag har bytt medicinering under våren och sommaren för min kropp samlade på sej en massa vätska...

Jag väger lika mycket men jag är "mindre" i storlek.... = Jag har fått muskler i stället :love: :D

kl

Nu har jag beställt igen! :D

Den här gången blev det:
Rosa reflexländtäcke
Rosa magic brush
Rosa reflexväst
Rosa reflexhäst
Grått Lena F-schabrak

:love:

Lägger in bilder så fort jag fått hem allt!

KL

Någon som har fått sitt anatomiska bett än? Det var ju satt leveransdatum på dem till den 5:e oktober. Hade velat veta om det bara är anatomiskt format eller om där sitter ett "lås" på dem så de inte går att vika.

KL

Någon som har fått sitt anatomiska bett än? Det var ju satt leveransdatum på dem till den 5:e oktober. Hade velat veta om det bara är anatomiskt format eller om där sitter ett "lås" på dem så de inte går att vika.

Jag tror att de bara är anatomiska då de ser ut att vara en direktkopia av Sprengers Dynamic RS. Kollade på hemsidan och de finns på lager nu men inte i min butik än... Hoppas de kommer i veckan!

kl

Nu har jag fått hem mitt paket!

IMG_6318.jpg

Grått Lena F-schabrak
Reflex ländtäcke
Rosa Magic Brush
Benreflexer
Reflexhästar
Reflexväst

KL

Bettet går att vika ihop så det är alltså bara anatomiskt format.

*knapplån*

Är det någon som har klämt på ulltäcket Superior?
Undrar mest om tjockleken och om det verkligen är så litet i bogen som det ser ut på produktbilden?

Jo, men det var nog bara en kampanjvara, verkar inte ingå i det ordinarie sortimentet. Kan kanske hända att det finns kvar något i någon butik.

Okej, då hade jag inte drömt då iaf!

Ingen som har bild på det, så ja kan se om jag ville haft ngt eller inte!

Jag har den! Är min tredje vinter de ska användas nu.
Jag använder de bara när jag rider och tycker att de är helt okej.

Jag vet de som har haft dom och använt dom mer än att bara rida i, dvs gå runt med i stallet etc och då har ytskiktet spruckit på dom men mina är hela och fina. :)

Jag har den stöveln. Inne på mitt andra par nu, helt underbara. Första stövlarna där jagi nte fryser om fossarna när jag rider, och då har jag ändå haft bra grejer innan.
Använder mina både i stallet o vid ridning, men tycker de håller bra!
Det som går åt först är fodringen i foten, men det är ju för att dom är så välanvända.

*kl*

Har köpt vintertäcket som var på rea för 299 kr! Sån himla service, åkte till butiken och skulle ha detta vintertäcke, men det var en annan som han ta täcket i min hästs storlek precis innan mig, hon stod och höll i det :devil:.
Men butiksbiträdet kollade upp det och hon hade beställt hem fler sådana täcken, så hon skulle lägga undan i den storleken när det kom hem senare under veckan.

Så, det kallar jag service att beställa hem fler täcken av rea (50%) och dessutom lägga undan det till kunden :bow::bow:

Hoppas nu bara att det passar oxå :)
Hoppas man får länka TÄCKE

Glad är jag iaf, för hade tänkt laga mitt reservvintertäcke, men nu köpte jag ett nytt istället ;)

Köpte också ett sånt täcke på rean, har inte testat det än, men räknar med att någon av hästarna kan ha det (iaf utanpå ett stalltäcke ute i vinter).

Köpte även ett brunt fleecetäcke att ha som stalltäcke till lilla fullblodet. Jag har nog egentligen aldrig hittat något täcke till honom på Hööks som varit nog litet i bogen och fleecetäcken i allmänhet är svåra att hitta som sitter bra nog att använda som stalltäcken (9 av 10 fleecetäcken glider bakåt och skaven bakom manken på ryggen), men eftersom jag betalade 149 kr för det så var det värt chansningen. Och det passade perfekt! Mycket mindre i bogen än tidigare och sitter som en smäck.

Helt klart två fynd.

KL

Köpte de nya damaskerna Expert Equi-Guard igår och de är kanon (iaf än så länge, har bara använt dem en gång hittills ;)). Prydliga men ändå sportiga på något vis. Bra att veta är att de är små i storlekarna, pållen har oftast cob på skydd, men dessa kunde hon ha fast de är i full.

Liknande trådar

Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt... 20 21 22
Svar
430
· Visningar
45 039
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 473
Senast: pews1972
·
Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Ajda
·
Utrustning Nu är snart Hööks Höst- och vinterkatalog för 2010 här! Redan nu börjar det dyka upp nyheter på hemsidan, och jag tänkte att vi här... 17 18 19
Svar
363
· Visningar
43 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023