Hööks rea, vad tycks??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 3 591
Sv: Hööks rea, vad tycks??

145, och längst in på bogspännet och ganska smått på kryssgjordarna, de hänger typ 10 cm ner över svansen på täcket :eek: :D

Huuuu, gräsligt!! :eek:

Jag funderade i några sek på om jag skulle köpa ett sådant set till dotterns ponny, men näe... Det är liksom för bebisaktigt även för henne... *ryys*

Tja, rean är väl okej. Har ändå inte råd att köpa så mycket just nu, så det är lika bra att det inte är så mycket:D :angel:
Har iaf köpt ett vintertäcke och ett schabrak:)

vad kul jag är helt såld på tränset med rundflätad nos och pannband :love: kostar ju bara 209 men haer inga pengar kvar :cry: :mad: :p

*KL*
Behövde nya regn täcken så det köpte jag, thermo master, ett 145 och ett 105 köpte även ett par jolly jumper stövlar till mej (känns lite konstiga, men, men dom var varma);)

Och jag har handlat, förstås, fast jag inte alls har råd egentligen.. :angel: Det blev ett par Jolly Jumper vinterridstövlar. Är de bra? Har aldrig ägt såna stövlar någon gång, men det var ju ett bra pris, måste testa!! En vinterjacka modell parkas blev det också, ett regntäcke, ett flugridtäcke, ett par tröjor och en grimma.:angel: Konstigt att jag är pank jämt...

*KL*
Behövde nya regn täcken så det köpte jag, thermo master, ett 145 och ett 105 köpte även ett par jolly jumper stövlar till mej (känns lite konstiga, men, men dom var varma);)

Hur var Jolly Jumper i storlekarna?? Lite läskigt att ha beställt ett par stövlar via nätet... :crazy:

Jag funderar på att åka dit. Behöver egentligen inget till hästarna, men ett par tyglar vill jag gärna ha...

Jag funderar på att köpa täckes-sättet i ljusblå eller rosa :)
Får se hur det blir..

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Jeps
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
366
Senast: Hedwig
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 159
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31