Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

Gå in på deras engelska hemsida, där finns dom i både brunt och svart och i många fler sits- och bomstorlekar än vad Hööks har.

Bestäm vilken modell, storlek och färg du vill ha så tar dom hem det åt dej....

Sådär ja!

tr-1.jpg

Har du fotat hemma hos mig? :rofl: samma gavel och samma påslakan i min säng nu haha :)

Nice, ska nog ta mig en tur till hööks imon å se om jag hittar något som faller mig i smaken, det ska nog inte vara allt för svårt!

Kommer inte komma iväg idag heller, men har du lust att mäta tränset från bettring till bettring så jag slipper beställa fel om jag beställer på nätet i stället??

Gud så snygga!! Hur är dom i kvalité och storlek? Vet du om de finns i cob?
Har nämligen en liten storhäst på 157 cm som har ganska korta, breda ben. Många fullbenskydd blir för höga samtidigt som ponny är på tok för små på alla andra håll.
(pm'a gärna pris :angel:)

Åh jag var tvungen att ta mig 11mil enkel resa för att införskaffa det turkosa o limegröna dressyrschabraket. Nu ska man bara hitta limegröna fleecelindor som matchar.

Jag som letat efter en tok för att hitta turkosa schabrak o lindor. Lyckades hitta utomlands o beställde hem. Måste nog ha ett 3de då :D Gillar att det äntligen kommer lite färger. Är så less på alla naturfärger. Önskar bara man kunde hitta turkosa ridbyxor också.

*kl*
Turkosa ridbyxor har Tattini, finns att beställa på nätet ;)

Jag håller på att längta ihjäl mig efter att få komma till Hööks, eller åtminstone få katalogen!! Det kommer absolut bli schabrak+matchande lindor, frågan är bara vilken färg som passar bäst på min fux... hihi :devil:

*delvid KL*

då jag faktiskt lyckats slita ut hela två turkosa schabrak, men haft en ny uppsättning turkosa flecelindor (+ turkost blingblingpannband) liggande blev överlycklig av deras vårkollektion så jag & My drog till hööks i torsdagskväll och kom hem med detta schabrak (har de andra färgerna de haft i denn amodell o gillar dem skarpt) (och vita bootsen fram från rean)
I3292437W676H449V20120123T112929Z.jpeg

(dock slutade detta pass med att hästen brallade till när en bil dkörde förbi lite väl fort och han gick omkull :(. men hästen(tack och lov!!) (och utrustningen) klarade sig oskadda. medan sjag fick tillbringa kvällen på akuten o nu hoppar på kryckor. Blä. jag som ville slita på allt nytt.

samt detta schabraket (som ja, ska vara på dressyrsadlar men vi hade så mkt nytt så unghästen fick ställa upp och då fick det bli denna sadel) tränset köptes på rean, det lackade, dock tog vi bort pannbandet o satte på ett annat o satte dit ett annat på detta.. blev la sådär.. :p, men får la duga att ha på unghästen 20m på gårdsplan.
I3292431W643H507V20120121T195347Z.jpeg

sen lite mer schabrak, o "lime"gröna (snyft inget är så limegrönt som de jag har till spanjoren men de är förstora för ponnyskrutten, hjälper inte att klippa av på längden när de är så breda ;P) lindor till ponnyn

på tal om limegrönt hade de även fått in ett snyggt limegrönt regntäcke! "tyvärr" har vi ju råkat fylla upp alla täckeshyllor med alla ponnykollektionstäcken nu när de sålde ut dem ;P

De finns i stl M. Har L till min grovbening. Samma passform som N.E.W. Tycker de är super o väldigt billiga :-)

Tusen tack för svar :D! Attans vad ha-begäret slog till, skulle vara sååå snygga på min nya pålle, som är mörkbrun! ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka