Sv: Hööks vår/sommar 2012
*delvid KL*
då jag faktiskt lyckats slita ut hela två turkosa schabrak, men haft en ny uppsättning turkosa flecelindor (+ turkost blingblingpannband) liggande blev överlycklig av deras vårkollektion så jag & My drog till hööks i torsdagskväll och kom hem med detta schabrak (har de andra färgerna de haft i denn amodell o gillar dem skarpt) (och vita bootsen fram från rean)
(dock slutade detta pass med att hästen brallade till när en bil dkörde förbi lite väl fort och han gick omkull

. men hästen(tack och lov!!) (och utrustningen) klarade sig oskadda. medan sjag fick tillbringa kvällen på akuten o nu hoppar på kryckor. Blä. jag som ville slita på allt nytt.
samt detta schabraket (som ja, ska vara på dressyrsadlar men vi hade så mkt nytt så unghästen fick ställa upp och då fick det bli denna sadel) tränset köptes på rean, det lackade, dock tog vi bort pannbandet o satte på ett annat o satte dit ett annat på detta.. blev la sådär..

, men får la duga att ha på unghästen 20m på gårdsplan.
sen lite mer schabrak, o "lime"gröna (snyft inget är så limegrönt som de jag har till spanjoren men de är förstora för ponnyskrutten, hjälper inte att klippa av på längden när de är så breda ;P) lindor till ponnyn
på tal om limegrönt hade de även fått in ett snyggt limegrönt regntäcke! "tyvärr" har vi ju råkat fylla upp alla täckeshyllor med alla ponnykollektionstäcken nu när de sålde ut dem ;P