Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

*delvis kl*
Det rundsydda tränset Alecto var ju tokfint! Men...
1. Varför måste de första ett perfekt dressyrträns med en obligatorisk acheenrem? Jag vill ha engelsk nosgrimma och får kalla kårar av gräsligt avklippta "flärpar"
2. Är tränset dåligt tillpassat på produktbilden eller kan vi räkna med att remmarna kladdar ihop sig och far år alla håll sådär även hos oss vanliga dödliga?

Hur menar du med att de kladdar ihop? tycker det ser okej ut på hemsidan, eller har jag missat ngt?

KL

Vojlockar och brun flätad lädertygel skall inköpas! :love:

Lädergrimman ser också bra ut, helt rätt konstruktion. Men den behöver jag ju egentligen inte... :angel:

Japp. Återförsäljare finns på deras hemsida tattini.se/stallionhorse.se, man kan även beställa online där.

A det kan jag iofs hålla med om! Men fint är det!!

Pinky: Visst är den fin! Hoppades att det skulle finnas ett matchande grimskaft till också, men det kanske kommer!

Åh snart kommer katalogen! :D

Hoppas på att det finns fler Gold Medal bett än på hemsidan, nu har de väl 2 stycken bara! :(
Överlag ganska knäpp bettkollektion enligt mitt tycke! :crazy:

Hoppas på ett Gold Medal pelham, då skulle jag vara toknöjd! :d

Tack! :laugh:

Näääe va sur jag blev, inget pelham, bara det där tjocka i gummi och det vill jag inte ha! USCH!

Frågan är om dom kan ta in ett pelham från Gold Medal serien? Eller finns det andra som säljer just Gold Medal, googlar och googlar men hittar inget!

Senast ändrad:

kl

Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om tränset med flätade detaljer.
Funderar på om det skulle pryda min frieser el.inte...

Väntar nog till jag kan ta mig till butik och klämma ,men gold medal tränsen brukar ju vara ganska ok i kvalitet.

KL

Tror att jag kommer inhandla dom där röda benskydden eftersom jag fått någon dille på att klä min brungula valack i rött:o har nästan aldrig använt benskydd då jag tycker att dom vanliga senskydden skyddar så himla lite(speciellt i bak), men dessa ser ju ut att täcka mer:laugh:

KL.

Är jag blind eller var är de färgglada elevator-schabraken och 50/50lindorna i de färgsprakande färgerna? Hittar bara en lite dovare grön samt blå i helfleece i nätkatalogen?

Elevatorschabraken och 50/50-lindorna finns på baksidan av katalogen dvs sista sidan i nätkatalogen :)

Schabraken finns under fliken "produktnyheter" på hemsidan, de fanns inte med i katalogen :confused:
Sen lindorna har jag tyvärr inte sett röken av suck..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Husky från USA, tips och råd m.m
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ringorm utan kli? Något annat?
  • WE-tråden
Tillbaka