Sv: Hööks Vår-Sommarkatalog 2011
*vill väl egentligen säga att jag inte är ngt jättefan av h**ks ävne om jag har en hel del därifrån o slinker in i affären med ngt me dmig ut varje gån gjga är i stan, o ja jag har redan hunnit bläddr aigenom o sätta kryss*
*gillade jackan på sid 17, den svartgrå, men kommer nog inte köpa.
*ridregnrocken sid 23 som funnit sinnan står fortfarande på min lista.
*sid 26, supergulliga lena furberg Tshirten och sid 27 ridbyxorna!!!! (fasen att det är knäskoning) MEN.
jag är 23 år o 170 lång.. hade de iaf funnits upp till 164 eller ännu hellre 170 så hade jag ju kunnat köpa, men jag lär inte få på mi gång 146/152
*sif 48, steeds syntetläderstövel, om sommarmodellen är som vintermodellen verkade så kanske ett par sådana köps! (någon som har?) ska jag lägg amer pengar köper jag hellre mountain horse.
*sid 77 tycker furbergschabraken var lite tråkiga denna gång... men kanske att vi köper ngt (har alla andra furbergschabrak som funnits så..) men NÄR kommer dte fle ri fullstorlek????
*sid 78 lila/rosa täcket, min spanjor säger att hAn vill ha ett sådant... men alla säger tat jag inte får ha rosa på honom.... (han har redan ett rosagrått dödskaleltäcke)
*sid 102 gold medals bridongbett.. om jag inte lyckas hitta 3delat bridong i mässing...
*sid 112 H plaststigbyglar med bred fotplatta
sid 115 angående paddarna, var först superglad när jag såg att de hade GRÅA paddar men hööks ska väl ändå vara lågpris? får ju en mattespadd för nästan samma kostnad.
*sid 123, ska kolla up den gröna färgen på det schabraket om dte kan matcha våra benskydd elle rngn av lindorna.
annars besviken på schabraken, tråkiga jordfärger bara
*sid 136 repgrimman med tyglar och repgrimman i regnbågsfärger lär jag köpa, haha.
så summa: inte mycket av det nya som lockade.... men lär nog trots det spendera pengar när jag åker dit nästa gång