Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Åkte till butiken idag för att kolla en tröja som jag inte vågade beställa på nätet utan att checkat storleken :) fanns mkt mer rea i butiken än på nätet, bla flertalet täcken i alla storlekar. Fyndade ett hals stalltäcke för 299 kr :) det svarta med rosa detaljer (eller lila eller va det är)

kl

klickade hem några borstar, reflexbootsen och ett par fleecefodrade handskar. Blev inte mycket alls . Men funderar över fraktkostnaden, för i kassan behövde jag enbart betala postförskottsavgiften och ingen frakt.

Jag klagar visserligen inte om jag slipper fraktavgiften :)

kl

Men funderar över fraktkostnaden, för i kassan behövde jag enbart betala postförskottsavgiften och ingen frakt.

Jag klagar visserligen inte om jag slipper fraktavgiften :)

Var tvungen att kolla min beställning, slapp också fraktavgiften.
Kanske de glömt att ändre det igår?
De had eju frakfritt fram till 2/1

Kl.

Jag fyndade lite grejer på rean. Bilder kommer ikväll :)

Ja köpte JH dressyrschabraket i blått som ja velat ha länge för 184 kr, ett gold medal beige/brunt dressyrschabrak för 124 kr, Poseidon tränset i svart för 214 kr samt bitpolish för 39 kr. Jag blev mkt nöjd :)

KL

Jag hade inte tänkt att shoppa ngt men jag klickade hem en himla massa tröjor :o

Blev inte mindre än 5 tröjor, 1 par strumpor, 2 par reflexboots och stövelväskan.

Hoppas verkligen att tröjorna passar nu, jag har verkligen brist på tröjor utan luva som är smidiga och nu dessutom till vettigt pris.

KL

Blev lite besviken på rean. Fanns inte mycket som lockade, men jag fick med mig hem ett pannband och det turkosa stalltäcket iaf.

kl
jag ska nog till butiken imorgon och se om Xcountry frambens skydden i L finns kvar, lyckades fynda ett par bakbens för 70kr för ngt år sen så blir till att inhandla ett par frambens skydd nu. hoppas de finns kvar :). enligt lagersaldot så ska de ha kvar dem i alla fall.
ett par matchande boots är nog inte heller fel.

inte för att jag är ute och tränar terräng så ofta men det känns säkrare med ordentliga skydd.

Är det samma saker på rea i butikerna som i webbshopen? Jag råkar nämligen bo ungefär en km från en butik så det kan ju vara värt att ta en sväng dit när de öppnar imorgon och kika. Det enda jag kan se spontant skulle väl vara några tunnare undertröjor samt ett träns, det var tunt med täcken på rean verkar det som.
Har du varit i butiken idag? I så fall får du gärna lämna en liten recension, jag funderar på att ta en sväng till IKEA och Hööks någon dag snart och du och jag har ju samma butik som "vår" nu :).

kl
jag ska nog till butiken imorgon och se om Xcountry frambens skydden i L finns kvar, lyckades fynda ett par bakbens för 70kr för ngt år sen så blir till att inhandla ett par frambens skydd nu. hoppas de finns kvar :). enligt lagersaldot så ska de ha kvar dem i alla fall.
ett par matchande boots är nog inte heller fel.

inte för att jag är ute och tränar terräng så ofta men det känns säkrare med ordentliga skydd.

Klart du ska ha bra skydd! Det är väl inget att fundera på om man har pengarna och hittar till bra pris?
Är det någonstans risken är stor att det skiter sig och man riskerar skador så är det väl ändå på terrängbanan?
Iaf om man jämför med att dressyra på en ridbana..

Kl

Jag köpte två funktions tröjor, en armlös polo som jag har fyra av sen innan och en rosa långärmad.
Blev även ett par helskodda ridbyxor som passade perfekt, crw sport även de i funktionsmaterial.

Var inne i butiken idag, det var ungefär samma grejer som på nätet. Mycket kläder (främst överdelar av olika slag) på rea och det mesta verkade finnas i alla storlekar. Kom hem med en undertröja, en lite tjockare tröja med dragkedja och en grimma för 300:-. Absolut överkomligt.

Kl.
Jag var in idag.
Köpte fleeceset, det med täcke grimma och grimskaft! Dock var täcket i minsta laget så hoppas kunna byta det på tisdag! Grimman var spännet fel på, går inte öppna/stänga..
Sen blev det en långärmad piké från hv polo :love:

Köpte även en longerlina och ett longerspö men dom var inte på rean.

kl

Var på Biltema och köpte staketgrejer idag och passade samtidigt på att gå in på Hööks och kolla rean :p Är det rea så ska det vara minst 70% - väntar till det är halva priset på halva priset :D

knapplån

jaha. dom där terrängskydden jag beställt lär jag få skicka tillbaka. lyckades se i butiken att storlek small passar hästar tom 150. och medium till 150-165. min kille är 144 så medium blir för stort :/

Jag är jättenöjd med mina fynd idag.
Hade även lite rabatt på reapriset:)
Lite taskiga bilder...

skinnhandskar 110kr
002_zps8c8edb27.jpg

fleecetäcke 140kr
003_zpsc465cbe8.jpg

fleeceset med grimma och grimskaft 127kr
004_zpsdc6f1c23.jpg

grimma (ej rea) 67kr
005_zpsb180d559.jpg

Kl

Beställde ju crw parkas Indy jackan inatt i stl S och M samt poseidon pullartränset. Var inom affären idag och provade jackan och den i S passade super så lämnar tillbaka den andra. Tränset var fint och lädret blir nog super efter en smörjning eller två så det behåller jag.

Passade på att titta lite när jag ändå var där och kom hem med ett par skor - Jodhpur Aristocrat
CRW®, ett par handskar - Skinnhandskar Champion
CRW® och ett par ridstrumpor från HV polo.
Ska nog tillbaka imorgon och köpa ett par stövlar med. Kunde inte bestämma mig idag men det är ju öppet köp i 60 dagar så det är ju bara att köpa dom och tänka ett tag.

Sätter in bilder senare.

Jag var också där idag så det var ju onödigt att vi inte var där samtidigt :p

För mig blev det en funktionströja, en svart långärmad tröja och två västar. :)

Liknande trådar

Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 423
Senast: tomte
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 591
Senast: __sofia__
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 506
Senast: JennyLz
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka