Hoppar inte på tävling

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare CarolineB
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 4 053
Sv: Hoppar inte på tävling

Inget ont som inte för något gott med sig. Vare sig hon har ont eller har ledsnat kanske det blir bätte nu .

Jag vet inte va ja ska tro :/ Det värsta är att han hoppar med bra teknik. Ja får la ta hem en massör och kolla han.

Men jag tror att han vet vad han gör.

Ja...kanske det:(

Ledsnat tror jag inte.. jag tror mer det handlar om att hon inte vill gå ifrån de andra hästarna för hon går oftast bättre utomhus där hon kan se framhoppning o sånt... fast det är ju bara en teori.

Massör kankse man också skulle testa, gäller att hitta ngn bra bara...

Som jag skrev tidigare; Hittar massören inget fel, så är det ju ändå inte bortkatstat, utan då får hästen en timmas lyx...........:)

Nej, precis... o det kan ju ens häst vara värd som oftast är snäll o bär runt på en:rofl:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 452
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 449
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: tuaphua
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka