Bukefalos 28 år!

hoppbett på känslig häst

Eliseeh

Trådstartare
Hejsan alla! Jag har en sprallig liten dam, som funkar helt bra på tredelat bett, i dressyren... Men i hoppningen blir det mest slit och dra känns det som. Hade nu tänkt skaffa ett lite svagare skarptbett till henne, testade Kimblewick, som är relativt oskarpt, hade på översta ringen, men det var fortfarande för skarpt för henne.... Har ni tips på något annat bett, skulle rakt bett fungera tror ni? :confused:
 
Sv: hoppbett på känslig häst

hade helt glömt bort det bettet, kanske ska prova, verkar vara ganska sportigt och passa min pålle :)
 

Liknande trådar

Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Fazeem
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 866
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej! Hur ska man tänka om raka, två eller tredelade bett? Om man har ett bett som är delat och man tycker det passar bra, ska ett rakt...
Svar
4
· Visningar
913
Utrustning Har ni några tips till bett till känslig häst? Min häst har ett sprengerbett, dynamic med d-ringar, vilket fungerar bra men upplever att...
Svar
7
· Visningar
1 954
Senast: user19728
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp