Ajda

Trådstartare
Dotterns hoppjord är ganska sliten. Ligger inte riktigt an mot magen hela vägen utan pekar lite neråt om ni förstår vad jag menar.

Tänkte beställa en ny nu när det är black week, men har absolut ingen koll på märken. Vill ha en bra, prisvärd som inte är jätte stel.
Ludd eller inte? Den nuvarande har hon inte ludd på.
 
Ingen koll på märken, men inte ludd på en gjord skulle jag säga! Den vill jag kunna rengöra med en fuktig trasa efter en galopp på ett lite lerigt underlag eller liknande. Förstår visserligen inte varför det blivit så poppis med ludd-skydd heller, så jag kanske inte ska uttala mig :p
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ny här men gör ett försök att få goda råd! Har en nyinköpt häst som efter 3 v hos mig visade sig ha omfattande magsår...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Honey07
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 933
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 400
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 463
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp