JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppryttare inför FEI-tribunalen
Bukefalos 30 år!
Moderator
FEI-tribunalen stänger av två
Hästnyheter Internationella Ridsportförbundet har stängt av två distansryttare. I ena fallet testades hästen positivt för otillåtna medel under VM...
Startad av Gunnar
24 Jun 2015
Svar: 0
Visningar: 549
Hästnyheter
OS-medaljör slutar tävla
Hästnyheter HKH Prins Abdullah Bin Miteb, som ingick i Saudiarabiens bronslag på OS i London 2012, slutar tävla internationellt. ...
Källa / Läs...
Startad av Gunnar
30 Apr 2014
Visningar: 659
Hästnyheter
Åtta månaders avstängning
Hästnyheter De två hoppryttarna från Saudiarabien, Khaled Al Eid och Abdullah Al Sharbatly, har nu fått sin dom från FEI - åtta månaders...
Startad av Gunnar
23 Maj 2012
Visningar: 937
Hästnyheter
Pessoa ifrågasätter CAS
Hästnyheter Nu ifrågasätter Rodrigo Pessoa agerandet hos idrottens högsta skiljedomstol, CAS, gällande hoppryttarna Khaled Abdulaziz Al Eid och...
Startad av Gunnar
30 Jun 2012
Visningar: 753
Hästnyheter
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Inser att jag har börjat få klimakteriebesvär och att det gör förbaskat ont i leder och ligament
Petronilla
2 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Ingenstans i klippet du länkade till framgår det att det var chefer, tongivande personer eller på annat sätt ansvariga för...
Breaktown
5 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 31 935
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
5 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 505
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
34 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 509
Hund