hoppsadelgjord från hööks...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare anna210
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 912
A

anna210

Är det någon som har hoppsadelgjorden med den lite "annorlunda" resåren på båda sidor? Finns i brunt och svart, kommer ej ihåg vad det var för märke...:crazy:
Resåren är inte långst upp vid rullspännena utan lite längre ned.
Är denna gjord något att satsa på?

Sv: hoppsadelgjord från hööks...

Denna?

330145.jpg

Jag har den till ponnyn, har tänkt skaffa den till Halvblodet också. Jag har hört att det bästa är när resåren sitter lite längre ner, trycket blir mer utjämnande då. Märket är Claridge House, och förrutom att "knappen" med märket på ramlade av när jag packade upp den ur påsen så har den varit bra.

Ja - det är den jorden:) jag menar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka