J
Jeannine
Letar snygga tävlingsstövlar att rida dressyr i och hittade ett par Petrie som satt perfekt! Var väldigt nära att beställa, men ångrade mig då stöveln har en sorts "flärp" högst upp på utsidan av skaftet, á la hoppmodell. Alltså bara en påsydd läderdetalj mitt på utsidan, inget att dra i eller så.
Visar sig att just denna stövel sorterar under facket hoppstövel på Petries hemsida! Arrgghh!!!
Den var så himla skön och satt som ett smäck med dragkedja och allt.
Nu undrar jag:
1. KAN man som dressyrryttare på LA-nivå HA en hoppstövel på tävlingsbanan?? Nu menar jag en helsvart stövel, absolut inga bruna detaljer eller liknande. Eller blir man utbuad?
2. Någon som har något bra tips på en kvalitetsstövel med dragkedja, att se snygg ut i på tävlingsbanan? Är beredd att betala ca 5000 - 7000 kr.
Hjälp!!!
Visar sig att just denna stövel sorterar under facket hoppstövel på Petries hemsida! Arrgghh!!!
Den var så himla skön och satt som ett smäck med dragkedja och allt.
Nu undrar jag:
1. KAN man som dressyrryttare på LA-nivå HA en hoppstövel på tävlingsbanan?? Nu menar jag en helsvart stövel, absolut inga bruna detaljer eller liknande. Eller blir man utbuad?
2. Någon som har något bra tips på en kvalitetsstövel med dragkedja, att se snygg ut i på tävlingsbanan? Är beredd att betala ca 5000 - 7000 kr.
Hjälp!!!